Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 20 of 25

Your favorite Apple, iPhone, iPad, iOS, Jailbreak, and Cydia site.


Thread: jessica alba sincity dance vwallpaper

  1. #1
    Default jessica alba sincity dance vwallpaper
    *edit, the first file was kinda slow i made a new 1. the link has been changed

    I made A jessica alba vWallpaper for the iphone, i think its pretty cool. hope you like it.

    http://www.filehosting.cc/?d=C5119B962

    i put it on youtube to show how it looks: [ame="http://www.youtube.com/watch?v=FypMUo4bEzg"]YouTube - jessica alba sincity dance on vwallpaper [/ame]
    Last edited by nish; 2008-05-14 at 10:01 PM.

  2. The Following 4 Users Say Thank You to nish For This Useful Post:

    bboysunz (2008-05-17), bkstyles (2008-05-13), GADeputy (2008-05-15), laz305 (2008-05-12)

  3. #2
    Thank You so much been looking for this like crazy!!!

  4. #3
    Damn she's bad. Perfect vWallpaper. Thanks

  5. #4
    Retired Moderator
    Join Date
    Jul 2007
    Location
    City of Brotherly Love
    Posts
    1,834
    Thanks
    104
    Thanked 321 Times in 176 Posts

    very nice

  6. #5
    Livin the iPhone Life Apple iPie's Avatar
    Join Date
    Mar 2008
    Location
    Switzerland
    Posts
    1,113
    Thanks
    142
    Thanked 152 Times in 129 Posts

    Nice! I like it...

  7. #6
    hey guys i edited the file 1 more time, i think its better
    the link has been updated

  8. #7
    Livin the iPhone Life Apple iPie's Avatar
    Join Date
    Mar 2008
    Location
    Switzerland
    Posts
    1,113
    Thanks
    142
    Thanked 152 Times in 129 Posts

    Update the video,please! Thanks!

  9. #8
    hi sorry i am fairly new to this stuff.how do u download it to ur iphone?
    thanks in advance.

  10. #9
    hi is anybody gonna help me here?
    how can i download this file from pc to iphone?
    it doesnot go in itunes.
    thanks.

  11. #10
    What's Jailbreak?
    Join Date
    May 2008
    Location
    las vegas
    Posts
    6
    Thanks
    6
    Thanked 0 Times in 0 Posts

    I want to know too

  12. #11
    that video is so grainy and pixellated, i cannot believe any of you say thats good.

    Why distort the resolution at all? Leave it a large file size if people don't want to download it than F*** them.

    That video is horrible.

  13. #12
    Yeah I kinda agree, can you re-upload the original movie, shown in your video?

  14. #13
    yea someone make a higher res one and make it so i can download it from the iphone

  15. #14
    Green Apple
    Join Date
    May 2008
    Posts
    46
    Thanks
    6
    Thanked 3 Times in 1 Post
    thank god for you youtube. haha, some 12 year old walked through winscp and showed how to install vwallpaper.

  16. #15
    HAHAHA

    i have the same idea. but only took the close up version.

  17. #16
    Very nice man.

  18. #17
    is there anyone who fixed the quality on this vid?

  19. #18
    can u reupload the file.. link not working.. thanks

  20. #19
    Quote Originally Posted by wahabum View Post
    can u reupload the file.. link not working.. thanks
    +1

  21. #20
    What's Jailbreak?
    Join Date
    Jul 2008
    Posts
    11
    Thanks
    3
    Thanked 2 Times in 1 Post
    Is it possible to re-upload this? It's down again, unfortunately....

Page 1 of 2 12 LastLast
Posting Permissions
  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •