Page 80 of 142 FirstFirst ... 3070787980818290130 ... LastLast
Results 1,581 to 1,600 of 2840

Your favorite Apple, iPhone, iPad, iOS, Jailbreak, and Cydia site.


Thread: Dream

  1. #1581
    Quote Originally Posted by PathKiller29 View Post
    u want me to try an make one similar to mine with all that ridiculous text on it?


    did u ever check the special area like i asked yesterday?
    Lmao!!! I so just mentioned that on omnimo eight thread

  2. #1582
    Quote Originally Posted by PathKiller29 View Post
    some themer u are, not knowing about that area...


    nice sig, is that new??
    Hmmm....what's the URL of that area?

    Btw, made that sig a few days ago

  3. #1583
    just go here and take a long long look at what wasnt there before u were special

  4. #1584

  5. #1585
    Quote Originally Posted by PathKiller29 View Post
    offtopic:
    i really hate how ur sig is cut off
    That is because he added the "link" to his sig rather than uploading it and having it shrunk my MMI... I tried that so mine would stay the correct size but then MMi puts that magnifing glass over it to click for full image crap!!

  6. #1586
    @ moose
    Like my new sig?

  7. #1587
    Quote Originally Posted by kuanyu View Post
    @ moose
    Like my new sig?
    Yeah I remember seeing it a while back and I could have sworn I told you I liked it lol, why did you take it off?

  8. #1588
    Quote Originally Posted by kuanyu View Post
    Oooh....
    u find it?

  9. #1589
    I remade it a few days ago fixed something in the image
    What do you think?

    Quote Originally Posted by PathKiller29 View Post
    u find it?
    Yes, lots of threads for people with theme creator status
    Attached Thumbnails Attached Thumbnails -moose.png  
    Last edited by kuanyu; 2011-07-22 at 06:49 PM.

  10. #1590
    Quote Originally Posted by kuanyu View Post
    I remade it a few days ago fixed something in the image
    What do you think?

    looks like a template

  11. #1591
    Quote Originally Posted by kuanyu View Post
    I remade it a few days ago fixed something in the image
    What do you think?



    Yes, lots of threads for people with theme creator status
    Lol I like it, that looks pretty cool, but I like to advertise for the themes I've beta tested for and for those I really like, but maybe it will let me use that as my avatar

    That is also why I do not think Path would be able to make me one like his....

    Just too hard!! lol

    Nope doesn't work so well as the avatar....
    Last edited by Moose0704; 2011-07-22 at 07:01 PM.

  12. #1592
    Quote Originally Posted by PathKiller29 View Post
    looks like a template
    Yes, remade the template a few days ago

    Quote Originally Posted by Moose0704 View Post
    Lol I like it, that looks pretty cool, but I like to advertise for the themes I've beta tested for and for those I really like, but maybe it will let me use that as my avatar

    That is also why I do not think Path would be able to make me one like his....

    Just too hard!! lol

    Nope doesn't work so well as the avatar....
    Oooh, I see, what about a avatar just like mine?
    Wait maybe I can make the Metal Longer so you can advertise??
    What aout this?
    Attached Thumbnails Attached Thumbnails -signature.png  
    Last edited by kuanyu; 2011-07-22 at 07:10 PM.

  13. #1593
    The rest is up to u Moose

    Now get back on topic before uno is back!

    -moosesig.png

  14. The Following 2 Users Say Thank You to PathKiller29 For This Useful Post:

    Aenima133 (2011-07-22), Moose0704 (2011-07-22)

  15. #1594
    Quote Originally Posted by PathKiller29 View Post
    The rest is up to u Moose

    Now get back on topic before uno is back!

    -moosesig.png
    HAHA! Now that looks pretty cool man! But i am sure that will not fit down there and will surly get cut off, however how about just Beta Tester on there like your pathkille, but i like the blue with a white iphone 4 and white ipad on each end

    then one with the theme names, I bet they will go side by side down there and fit? Maybe?

    Ok maybe we can take this up in email so we get on topic lol [email protected] since you suck at cleaning out your Pm's lol

  16. #1595
    All you people will your fancy sigs and such. Hey path, is that a "cool kids only" thing too? lol

  17. #1596
    Quote Originally Posted by Aenima133 View Post
    All you people will your fancy sigs and such. Hey path, is that a "cool kids only" thing too? lol
    moose? a cool kid?
    nah. but just for u it will be....
    Cool kids and moose/ dakotaman only

  18. #1597
    My iPhone is a Part of Me ilovemyiPhone4's Avatar
    Join Date
    Mar 2011
    Location
    behind you
    Posts
    729
    Thanks
    44
    Thanked 272 Times in 164 Posts

    lmao i thought the same thing!?

  19. #1598
    Quote Originally Posted by Moose0704 View Post
    HAHA! Now that looks pretty cool man! But i am sure that will not fit down there and will surly get cut off, however how about just Beta Tester on there like your pathkille, but i like the blue with a white iphone 4 and white ipad on each end

    then one with the theme names, I bet they will go side by side down there and fit? Maybe?

    Ok maybe we can take this up in email so we get on topic lol [email protected] since you suck at cleaning out your Pm's lol
    ill mess w/ it

  20. The Following User Says Thank You to PathKiller29 For This Useful Post:

    Moose0704 (2011-07-22)

  21. #1599
    We love fancy Sigs !!
    Last edited by kuanyu; 2011-07-22 at 08:03 PM.

  22. #1600
    Livin the iPhone Life jelleheindryckx's Avatar
    Join Date
    Jan 2008
    Location
    Gent belgium
    Posts
    1,684
    Thanks
    247
    Thanked 891 Times in 474 Posts

    Quote Originally Posted by PathKiller29 View Post
    moose? a cool kid?
    nah. but just for u it will be....
    Cool kids and moose/ dakotaman only
    what about me path I'm a ''cool kid'' well outside of MMi and actually glad to be lmfoa !

Page 80 of 142 FirstFirst ... 3070787980818290130 ... LastLast
Posting Permissions
  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •