Page 338 of 778 FirstFirst ... 238288328336337338339340348388438 ... LastLast
Results 6,741 to 6,760 of 15544

Your favorite Apple, iPhone, iPad, iOS, Jailbreak, and Cydia site.


Thread: [RELEASE] iNitsua Z Twilight 3volution ~ K.Nitsua & Barsoverbeats

  1. #6741
    My iPhone is a Part of Me TheBeastSS2's Avatar
    Join Date
    May 2010
    Location
    Houston
    Posts
    766
    Thanks
    224
    Thanked 1,018 Times in 317 Posts

    @bars,

    Sent you an email, maybe I can help you

  2. #6742
    Quote Originally Posted by DA_GHOST View Post
    didnt wprk either well looks like ill be restoring soon lol 4th time this week :/
    No no before restoring check slow man take ur sweet time remember restoring is always ur last option and it maybe be just a lil tweak.
    Instagram: zplit
    Twitter: zplit

  3. #6743
    Quote Originally Posted by zplit View Post
    No no before restoring check slow man take ur sweet time remember restoring is always ur last option and it maybe be just a lil tweak.
    yea your right but idk where to start looking??

  4. #6744
    Quote Originally Posted by TheBeastSS2 View Post
    Hey I have a question for anyone can help. Everytime I download something from cydia that requires me to "restart springboard", it always resprings in safe mode. I just respring again and it's back to normal, but it's literally every time cydia requires me to respring it does that. Any ideas?
    Hey that happens to me when I have five widgets running...

  5. #6745
    Livin the iPhone Life zro's Avatar
    Join Date
    Aug 2010
    Location
    Mississippi
    Posts
    1,157
    Thanks
    875
    Thanked 7,138 Times in 859 Posts

    my first attempt at sliders hmm dunno tho

  6. The Following 12 Users Say Thank You to zro For This Useful Post:

    biers (2011-07-25), cavman2004 (2011-07-25), cukhiem (2011-07-25), Dexy88 (2011-07-25), DrAgNbOi (2011-07-25), elilab (2011-07-25), giang4loan (2011-07-25), jayeshb (2011-07-25), JLKeo (2011-07-25), Sweman (2011-07-25), tellytel (2011-07-25), The_Durben (2011-07-25)

  7. #6746
    Quote Originally Posted by elyah View Post
    Have not tried it yet. It's actually for the theme Jade. just wondering if it will work for that theme worried will mess my phone up got three other themes set on back board.
    You can use "perfecttheme" in Cydia as well, clears all the caches upon clicking the icon

  8. The Following 4 Users Say Thank You to barsoverbeats For This Useful Post:

    Dexy88 (2011-07-25), elilab (2011-07-25), Sweman (2011-07-25), The_Durben (2011-07-25)

  9. #6747
    Livin the iPhone Life zro's Avatar
    Join Date
    Aug 2010
    Location
    Mississippi
    Posts
    1,157
    Thanks
    875
    Thanked 7,138 Times in 859 Posts

    the image i just was the most fun making haha

  10. The Following User Says Thank You to zro For This Useful Post:

    The_Durben (2011-07-25)

  11. #6748
    Quote Originally Posted by zro View Post
    my first attempt at sliders hmm dunno tho
    Nice job! I will be making a set, but these look great!

    Quote Originally Posted by zro View Post
    the image i just was the most fun making haha
    Yeah, nice preview bud!!

  12. The Following 3 Users Say Thank You to barsoverbeats For This Useful Post:

    Sweman (2011-07-25), The_Durben (2011-07-25), zro (2011-07-25)

  13. #6749
    Quote Originally Posted by DA_GHOST View Post
    yea your right but idk where to start looking??
    I'm checking in YouTube to see what make that happen
    Instagram: zplit
    Twitter: zplit

  14. #6750
    Bar, K loving the theme. to all that have made mods or icons thank you for sharing with us poor no photoshop skills people like myself. my phone would be boring with out you. i have a request for elite+ icons, there all i need to finish my home screen

    ESPN Radio
    ScoreCenter
    Nike+ GPS

    i know its a large list and may need a couple of days for all of you with mad skills to tackle but i'm confident you guys will come thru

  15. #6751
    Quote Originally Posted by zplit View Post
    What are u looking for man?
    This theme to buy. I cant seem to find it

  16. #6752
    Quote Originally Posted by DA_GHOST View Post
    EVERYONE PLEASE IGNORE HIM..

    ok so a reboot and theme re-applied didnt work..its like..GONE! lol look!
    Damn homie!!

  17. #6753
    iPhoneaholic blinden76's Avatar
    Join Date
    Aug 2010
    Location
    Mount Pleasant, SC, USA
    Posts
    416
    Thanks
    572
    Thanked 165 Times in 120 Posts

    Quote Originally Posted by DA_GHOST View Post
    yea your right but idk where to start looking??
    Does it show while in safe mode?

  18. #6754
    Quote Originally Posted by zplit View Post
    I'm checking in YouTube to see what make that happen
    ok but trust me ive looked but havent found anyone else with this issue..ive had it a few times before but my answer to things like that are to restore lol

  19. #6755
    Quote Originally Posted by barsoverbeats View Post
    You can use "perfecttheme" in Cydia as well, clears all the caches upon clicking the icon
    Hey Bars, could you please share the "Zegoe" ported font? Thanks man

  20. #6756
    @zro
    Lookn good

  21. #6757
    My iPhone is a Part of Me TheBeastSS2's Avatar
    Join Date
    May 2010
    Location
    Houston
    Posts
    766
    Thanks
    224
    Thanked 1,018 Times in 317 Posts

    Bars, you still need somebody to help you with the pain in the arse photoshopping?

  22. #6758
    Quote Originally Posted by Cowboy View Post
    Wooohooooo you didn't listen i gave you a warning now your banned!
    I am busy and i don't have time to baby sit
    Thanks homie! He was getting out of hand and distracting...but was funny at times! Lol!

    Quote Originally Posted by elyah View Post
    Have not tried it yet. It's actually for the theme Jade. just wondering if it will work for that theme worried will mess my phone up got three other themes set on back board.
    Give it a shot.
    Last edited by chevymusclecar; 2011-07-25 at 03:25 AM.

  23. #6759
    Quote Originally Posted by blinden76 View Post
    Does it show while in safe mode?
    yup!and in cydia and such

    Quote Originally Posted by chevymusclecar View Post
    Damn homie!!
    yea i know what a pain in the arse

    this is by far the BEST netflix icon ever!!!
    Attached Thumbnails Attached Thumbnails -imageuploadedbymodmyi1311557273.380859.jpg  

  24. The Following 3 Users Say Thank You to DA_GHOST For This Useful Post:

    chevymusclecar (2011-07-25), jayeshb (2011-07-25), The_Durben (2011-07-25)

  25. #6760
    Anyone got any of these in elite +
    Field contact, Red box, Steelers, yahoo messenger, southwest airlines, ewallet, fedex or best buy?

Page 338 of 778 FirstFirst ... 238288328336337338339340348388438 ... LastLast
Posting Permissions
  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •