Page 18 of 49 FirstFirst ... 8161718192028 ... LastLast
Results 341 to 360 of 969

Your favorite Apple, iPhone, iPad, iOS, Jailbreak, and Cydia site.


Thread: [Release] Inspired OS Classic

  1. #341
    Quote Originally Posted by Them3this View Post
    Geezze alot of people grabbed this last night while I was sleeping! Sorry everyone, I just woke up, all emails have been sent. God answered my prayers last night, let's just say I found that girl for last night at least....

    As for the theme. Taking all of that into consideration. I like some of the ideas. Others are just my personal taste for choosing them. Should have some new pics up today. You guys just saw my little surprise though
    Good morning! Now get to work lol ;-)

  2. #342
    Quote Originally Posted by Them3this View Post
    Geezze alot of people grabbed this last night while I was sleeping! Sorry everyone, I just woke up, all emails have been sent. God answered my prayers last night, let's just say I found that girl for last night at least....

    As for the theme. Taking all of that into consideration. I like some of the ideas. Others are just my personal taste for choosing them. Should have some new pics up today. You guys just saw my little surprise though
    Sooo, Ive had a few ideas come and pass but here are two I think Im definitely going to incorporate
    - Split Settings Desktop Button, into two buttons Automatic/Settings
    - Split Media Dekstop button, into two buttons Media/Games
    - Add Social Desktop Button

    What do you guys think, Im starting to get a little voice in the back of my head saying stop, I dont wanna OVER do it, And I wanna stick pretty true to the roots, I also dont know if this will ruin the look of the theme, Im going to try a few things out and let you guys know what I think.

  3. The Following User Says Thank You to Them3this For This Useful Post:

    Moose0704 (2011-05-29)

  4. #343
    iPhone? More like MyPhone
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    tehran/iran
    Posts
    285
    Thanks
    172
    Thanked 42 Times in 31 Posts

    hello im still waiting for my request....

  5. #344
    Livin the iPhone Life jelleheindryckx's Avatar
    Join Date
    Jan 2008
    Location
    Gent belgium
    Posts
    1,684
    Thanks
    247
    Thanked 891 Times in 474 Posts

    Quote Originally Posted by Them3this View Post
    Sooo, Ive had a few ideas come and pass but here are two I think Im definitely going to incorporate
    - Split Settings Desktop Button, into two buttons Automatic/Settings
    - Split Media Dekstop button, into two buttons Media/Games
    - Add Social Desktop Button

    What do you guys think, Im starting to get a little voice in the back of my head saying stop, I dont wanna OVER do it, And I wanna stick pretty true to the roots, I also dont know if this will ruin the look of the theme, Im going to try a few things out and let you guys know what I think.
    you liked any of the ideas ? I know maybe it's a bit over the top but when I amagine it it looks cool.
    but then again maybe it indeed is somewhat a personal thing more than general intrest of peoples

  6. #345
    Quote Originally Posted by italodance View Post
    hello im still waiting for my request....
    I've said it a few times, I'll start taking icon requests after after release.
    The psd is on page 19.

    Hate to say it, but final release may be delayed a day or two.
    There is just so much little things I wanna get done that take time, but you all know I'll be quickly working as fast as I can. I'll do the besti can!

  7. The Following 2 Users Say Thank You to Them3this For This Useful Post:

    littlelisa63 (2011-05-29), Moose0704 (2011-05-29)

  8. #346
    Livin the iPhone Life jelleheindryckx's Avatar
    Join Date
    Jan 2008
    Location
    Gent belgium
    Posts
    1,684
    Thanks
    247
    Thanked 891 Times in 474 Posts

    don't worry about the release . peoples want this theme bad and are willing to wait

  9. #347
    Quote Originally Posted by jelleheindryckx View Post
    don't worry about the release . peoples want this theme bad and are willing to wait
    Thanks man! After I incorporate these last few ideas, IM DONE! lol Im cutting off the thoughts to my brain.

    Should be getting the UI sometime soon, and the Lockscreen hopefully will be getting done tonight, If I have to Ill send out an update with the UI then another with the winterboard elements

    Tyler

  10. The Following 2 Users Say Thank You to Them3this For This Useful Post:

    3nCoRe (2011-05-30), Moose0704 (2011-05-29)

  11. #348
    Livin the iPhone Life jelleheindryckx's Avatar
    Join Date
    Jan 2008
    Location
    Gent belgium
    Posts
    1,684
    Thanks
    247
    Thanked 891 Times in 474 Posts

    Quote Originally Posted by Them3this View Post
    Thanks man! After I incorporate these last few ideas, IM DONE! lol Im cutting off the thoughts to my brain.

    Should be getting the UI sometime soon, and the Lockscreen hopefully will be getting done tonight, If I have to Ill send out an update with the UI then another with the winterboard elements

    Tyler
    thats great news , this theme is gonna rock out the dreamboard world
    its classy , sleek and low on the ram...what more do peoples want ITS PERFECT
    hope you like some of my general brainstorming..I can see them in my head but i don't know if you can really see what I mean
    and oh yes .. you prob know about my alienware idea..peoples seem to love this idea..maybe some project we can do when this theme is fully finished?

    jelle

  12. #349
    I alteady have my next project in mind

    Edit.... Is anyone here really good with HTML, I need some help with the lockscreen.

  13. The Following User Says Thank You to Them3this For This Useful Post:

    Moose0704 (2011-05-29)

  14. #350
    Quote Originally Posted by Them3this View Post
    Sooo, Ive had a few ideas come and pass but here are two I think Im definitely going to incorporate
    - Split Settings Desktop Button, into two buttons Automatic/Settings
    - Split Media Dekstop button, into two buttons Media/Games
    - Add Social Desktop Button

    What do you guys think, Im starting to get a little voice in the back of my head saying stop, I dont wanna OVER do it, And I wanna stick pretty true to the roots, I also dont know if this will ruin the look of the theme, Im going to try a few things out and let you guys know what I think.
    Yeah! Go with those Ideas!!

    Quote Originally Posted by Them3this View Post
    I've said it a few times, I'll start taking icon requests after after release.
    The psd is on page 19.

    Hate to say it, but final release may be delayed a day or two.
    There is just so much little things I wanna get done that take time, but you all know I'll be quickly working as fast as I can. I'll do the besti can!
    Bummer...

    Quote Originally Posted by Them3this View Post
    Thanks man! After I incorporate these last few ideas, IM DONE! lol Im cutting off the thoughts to my brain.

    Should be getting the UI sometime soon, and the Lockscreen hopefully will be getting done tonight, If I have to Ill send out an update with the UI then another with the winterboard elements

    Tyler
    I like that Idea ;-)
    Last edited by Moose0704; 2011-05-29 at 08:41 PM.

  15. #351
    Livin the iPhone Life jelleheindryckx's Avatar
    Join Date
    Jan 2008
    Location
    Gent belgium
    Posts
    1,684
    Thanks
    247
    Thanked 891 Times in 474 Posts

    Quote Originally Posted by Them3this View Post
    I alteady have my next project in mind

    Edit.... Is anyone here really good with HTML, I need some help with the lockscreen.
    no problem , your ideas never seem to fail so i'll be looking forward to it

  16. #352
    This theme is dope
    "You may say I'm a dreamer, but I'm not"

  17. #353
    Quote Originally Posted by MXCO View Post
    This theme is dope
    Thanks bro, I know my opinion is biased, but this is by far my favorite skin. Just so easy to use, and so fluent. I can't thank zausser and k.nitsua enough for the design layout.

    Zausser himself actually bought this yesterday, and said he was really happy with how it turned out, and that made me real happy.

    I don't wanna talk about it to soon, but next on the list is.....
    Ubuntu

  18. The Following 2 Users Say Thank You to Them3this For This Useful Post:

    ChrisOSX (2011-05-29), rjrankin83 (2011-05-30)

  19. #354
    Quote Originally Posted by Them3this View Post
    Thanks bro, I know my opinion is biased, but this is by far my favorite skin. Just so easy to use, and so fluent. I can't thank zausser and k.nitsua enough for the design layout.

    Zausser himself actually bought this yesterday, and said he was really happy with how it turned out, and that made me real happy.

    I don't wanna talk about it to soon, but next on the list is.....
    Ubuntu
    That's awesome man! You should be happy, you made an amazing theme and should be very proud! I know you have me very happy and so looking forward to the final release! Again I wish I could hit "thanks" 1000 times ;-)

  20. #355
    Well I'm outside spreading mulch tight now guys. Will be done shortly. And will get to work on the next update. I know y'all prob don't care lol. But I just like to let my customers know what's going on as much as I can.

  21. The Following 2 Users Say Thank You to Them3this For This Useful Post:

    littlelisa63 (2011-05-29), Moose0704 (2011-05-30)

  22. #356
    Livin the iPhone Life jelleheindryckx's Avatar
    Join Date
    Jan 2008
    Location
    Gent belgium
    Posts
    1,684
    Thanks
    247
    Thanked 891 Times in 474 Posts

    Quote Originally Posted by Them3this View Post
    Well I'm outside spreading mulch tight now guys. Will be done shortly. And will get to work on the next update. I know y'all prob don't care lol. But I just like to let my customers know what's going on as much as I can.
    lol peoples do care AND YOU KNOW IT someone looking for a bit of comfirmation?
    when the time hase come for me to start working just let me know

  23. #357
    What post # is the psd? If you guys have more than 19 pages, you may want to check out the user options, cause you can increase the post count per page. I only have 9 pages.

  24. #358
    277 good sir

  25. The Following User Says Thank You to Them3this For This Useful Post:

    xcdogx (2011-05-30)

  26. #359
    user options...where abouts is that button,and yes would prefer few pages to go through...as i like to be lazy sometimes...lol

  27. #360
    Livin the iPhone Life jelleheindryckx's Avatar
    Join Date
    Jan 2008
    Location
    Gent belgium
    Posts
    1,684
    Thanks
    247
    Thanked 891 Times in 474 Posts

    tyler and all you peoples who love all these dreamboard theme
    all themes are being leaked.
    someone in the tread i started came up with a nice idea
    thnx

    jelle
    Last edited by jelleheindryckx; 2011-05-29 at 11:55 PM.

Page 18 of 49 FirstFirst ... 8161718192028 ... LastLast
Posting Permissions
  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •