Page 214 of 1308 FirstFirst ... 1141642042122132142152162242643147141214 ... LastLast
Results 4,261 to 4,280 of 26159

Your favorite Apple, iPhone, iPad, iOS, Jailbreak, and Cydia site.


Thread: [50% OFF SALE] iNitsua Z Twilight HD/SD

  1. #4261
    perma-banned for life
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Photoshop CS5
    Posts
    8,424
    Thanks
    10,454
    Thanked 7,050 Times in 3,590 Posts

    Quote Originally Posted by III[ZERO]III View Post
    Thanks Raaj your setup looks sick too. This thread is blowing up, so many different styles it's crazy.



  2. The Following 2 Users Say Thank You to Raaj FX was banned For This Useful Post:

    ChickenDinnah (2011-03-01), III[ZERO]III (2010-11-18)

  3. #4262
    I changed two icons and the rest won't show up when I replace the icons. Any suggestions?

  4. #4263
    Quote Originally Posted by ArDottCeeDuble View Post


    Raaj is kik like an im client?

    i could just download and see but wayyyyy to lazy tonight lol

  5. #4264
    Quote Originally Posted by III[ZERO]III View Post
    Loving this theme I haven't changed to anything else since I downloaded it. This is what I'm rocking now inspired by iNZT NeoStyle.

    Animated SB



    Making that big img frame was a *****. K your style is hard to recreate my friend.
    That's incredible, man. Great work!

  6. The Following User Says Thank You to jakec233 For This Useful Post:

    III[ZERO]III (2010-11-18)

  7. #4265
    Quote Originally Posted by ArDottCeeDuble View Post


    Thanks it's like you read my mind I was just gonna ask for one in Red tho

  8. #4266
    "The Chuck Bass of Theming" k.nitsua's Avatar
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Merced, CA
    Posts
    4,422
    Thanks
    1,761
    Thanked 19,217 Times in 2,596 Posts

    I wanna show what I got so far with the new lockscreen so badly... it's not done yet though, but it's oh so close!

    I'm just afraid it's OVERLY animated... but I'm trying to animate as tastefully as possible.
    #eli7e revived me

  9. The Following 21 Users Say Thank You to k.nitsua For This Useful Post:

    .:JimmyL:. (2010-11-18), Bpereira (2010-11-18), byron686 (2010-11-18), Darrenrooster (2010-11-18), III[ZERO]III (2010-11-18), It's Mi (2010-11-18), iVereor (2010-11-18), jakec233 (2010-11-18), jokerg7 (2010-11-18), Max_Pa1n (2010-11-18), mrsmickey (2010-11-18), norcal415 (2010-11-18), Raaj FX was banned (2010-11-18), ReBourne (2010-11-18), REINSTALL (2010-11-18), rumcajs (2010-11-18), samsquanch (2010-11-19), SkyGuy5 (2010-11-18), THatton (2010-11-18), The_13th_Plague (2010-11-18), ziggy7 (2010-11-18)

  10. #4267
    Quote Originally Posted by k.nitsua View Post
    I wanna show what I got so far with the new lockscreen so badly... it's not done yet though, but it's oh so close!

    I'm just afraid it's OVERLY animated... but I'm trying to animate as tastefully as possible.
    so show us

  11. #4268
    perma-banned for life
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Photoshop CS5
    Posts
    8,424
    Thanks
    10,454
    Thanked 7,050 Times in 3,590 Posts

    Quote Originally Posted by gaBzii View Post
    Raaj is kik like an im client?

    i could just download and see but wayyyyy to lazy tonight lol
    Yep theres a few MMi lads on there just and easier way for us to talk to each other

  12. The Following User Says Thank You to Raaj FX was banned For This Useful Post:

    jokerg7 (2010-11-18)

  13. #4269
    Quote Originally Posted by jakec233 View Post
    That's incredible, man. Great work!
    Thanks still tweaking it and adding things, working on a slide show. I'll release it when I'm done if it's cool with K.

  14. The Following 6 Users Say Thank You to III[ZERO]III For This Useful Post:

    GMG450 (2010-11-30), It's Mi (2010-11-18), jakec233 (2010-11-18), k.nitsua (2010-11-18), Raaj FX was banned (2010-11-18), SkyGuy5 (2010-11-18)

  15. #4270
    perma-banned for life
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Photoshop CS5
    Posts
    8,424
    Thanks
    10,454
    Thanked 7,050 Times in 3,590 Posts

    Quote Originally Posted by III[ZERO]III View Post
    Thanks it's like you read my mind I was just gonna ask for one in Red tho
    Here you go sir


  16. The Following User Says Thank You to Raaj FX was banned For This Useful Post:

    III[ZERO]III (2010-11-18)

  17. #4271
    Quote Originally Posted by k.nitsua View Post
    I wanna show what I got so far with the new lockscreen so badly... it's not done yet though, but it's oh so close!

    I'm just afraid it's OVERLY animated... but I'm trying to animate as tastefully as possible.
    Show it Show it Show it...
    I bet it's sick.

  18. The Following User Says Thank You to III[ZERO]III For This Useful Post:

    Raaj FX was banned (2010-11-18)

  19. #4272
    Quote Originally Posted by III[ZERO]III View Post
    Loving this theme I haven't changed to anything else since I downloaded it. This is what I'm rocking now inspired by iNZT NeoStyle.

    Animated SB



    Making that big img frame was a *****. K your style is hard to recreate my friend.
    That's sick! but whats animated?

    the car cos that would like...



    edit:yup saw it brian

  20. The Following User Says Thank You to jokerg7 For This Useful Post:

    Raaj FX was banned (2010-11-18)

  21. #4273
    perma-banned for life
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Photoshop CS5
    Posts
    8,424
    Thanks
    10,454
    Thanked 7,050 Times in 3,590 Posts

    Quote Originally Posted by gaBzii View Post
    That's sick! but whats animated?

    the car cos that would like...
    Animated slideshow from the Neostyle theme

  22. #4274
    Quote Originally Posted by ArDottCeeDuble View Post
    Animated slideshow from the Neostyle theme
    aw man got all excited!

    still sick tho

    u gonna miss skl again tmrw raaj?
    Last edited by jokerg7; 2010-11-18 at 06:38 AM. Reason: Automerged Doublepost

  23. The Following User Says Thank You to jokerg7 For This Useful Post:

    Raaj FX was banned (2010-11-18)

  24. #4275
    Quote Originally Posted by gaBzii View Post
    That's sick! but whats animated?

    the car cos that would like...



    edit:yup saw it brian
    Haha at the edit

    The Twilight logo scrolls like the lite LS and the slide show that I'm still trying to get right

  25. The Following 2 Users Say Thank You to III[ZERO]III For This Useful Post:

    jokerg7 (2010-11-18), Raaj FX was banned (2010-11-18)

  26. #4276
    perma-banned for life
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Photoshop CS5
    Posts
    8,424
    Thanks
    10,454
    Thanked 7,050 Times in 3,590 Posts

    Quote Originally Posted by gaBzii View Post
    aw man got all excited!

    still sick tho

    u gonna miss skl again tmrw raaj?
    ahaha im gonna sure as hell try

    Nahh gonna wake up extra early to trek through the snow , probably have to catch up on soooo much

  27. The Following 2 Users Say Thank You to Raaj FX was banned For This Useful Post:

    ChickenDinnah (2011-03-01), jokerg7 (2010-11-18)

  28. #4277
    Quote Originally Posted by III[ZERO]III View Post
    Haha at the edit

    The Twilight logo scrolls like the lite LS and the slide show that I'm still trying to get right
    is this what u had up your 'sleeve'?

  29. #4278
    perma-banned for life
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Photoshop CS5
    Posts
    8,424
    Thanks
    10,454
    Thanked 7,050 Times in 3,590 Posts

    Quote Originally Posted by gaBzii View Post
    is this what u had up your 'sleeve'?
    He has 2 sleeves

    Probably something up the other one too lmao

  30. #4279
    Quote Originally Posted by ArDottCeeDuble View Post
    ahaha im gonna sure as hell try

    Nahh gonna wake up extra early to trek through the snow , probably have to catch up on soooo much
    snow...where do u live?

    Quote Originally Posted by ArDottCeeDuble View Post
    He has 2 sleeves

    Probably something up the other one too lmao
    lmao!!!
    Last edited by jokerg7; 2010-11-18 at 06:42 AM. Reason: Automerged Doublepost

  31. The Following User Says Thank You to jokerg7 For This Useful Post:

    Raaj FX was banned (2010-11-18)

  32. #4280
    perma-banned for life
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Photoshop CS5
    Posts
    8,424
    Thanks
    10,454
    Thanked 7,050 Times in 3,590 Posts

    Quote Originally Posted by gaBzii View Post
    snow...where do u live?



    lmao!!!
    Great White North.

    Calgary , Canada

    had a huge snowfall these past few days...

    gonna be -21 tommorow morning

  33. The Following User Says Thank You to Raaj FX was banned For This Useful Post:

    jokerg7 (2010-11-18)

Page 214 of 1308 FirstFirst ... 1141642042122132142152162242643147141214 ... LastLast
Posting Permissions
  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •