Results 1 to 6 of 6

Your favorite Apple, iPhone, iPad, iOS, Jailbreak, and Cydia site.


Thread: Facebook

  1. #1
    Default Facebook
    im trying to get facebook for my iphone but i cant get it off appstore because it wont let me due to unpaid bills , can anyone shed some light on how i can get facebook from other than appstore?

    cheers

  2. #2
    I'd say pay your bills like everyone else ^^ sorry, but that's just not how the world works

  3. #3
    yeah i know i will when paid on friday but wanted it now like

  4. #4
    Quote Originally Posted by goodwin View Post
    yeah i know i will when paid on friday but wanted it now like
    just pay your bill, moron. How broke are you that you owe iTunes enough money that they won't let you have a free app? WTF

  5. #5
    Livin the iPhone Life
    Join Date
    Jan 2008
    Location
    sd
    Posts
    1,084
    Thanks
    8
    Thanked 99 Times in 79 Posts

    lol

    its a free app. if you download it anywhere on the net and drag it to your itunes, it'll install when you sync.
    1.1.1>1.1.2>1.1.4>2.0>2.1>2.2>3.1>3.1.2 blackra1n'd

    waitin on my white iphone 4

  6. #6
    LMAO. I want it now he says!!! Well,...... People in hell want icewater too!!! LMAO!!!!

Posting Permissions
  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •