Page 61 of 68 FirstFirst ... 11515960616263 ... LastLast
Results 1,201 to 1,220 of 1353

Your favorite Apple, iPhone, iPad, iOS, Jailbreak, and Cydia site.


Thread: [Project] Enable Voice Control on iPhone 3G

  1. #1201
    Green Apple jordand's Avatar
    Join Date
    Mar 2008
    Location
    New Zealand
    Posts
    38
    Thanks
    4
    Thanked 1 Time in 1 Post
    Quote Originally Posted by AlexIvasuc View Post
    oh plsss YOU DO NOT WANT TO PISS HIM OFFFFF he is the lord and saviour you would not want to anger HIM!...until i see some proof(hell i dont care if he releases the files i want a video uploaded on youtube with the 3g running vc,) i refer to this thread as baloney thread!
    Im sure he know that the files were going to get "leaked", and if Coentje44 doesn't do it then someone else will.

  2. #1202
    BTW when you guys install iPhoneVM you don't get an actual application do you?

  3. #1203
    Green Apple jordand's Avatar
    Join Date
    Mar 2008
    Location
    New Zealand
    Posts
    38
    Thanks
    4
    Thanked 1 Time in 1 Post
    Quote Originally Posted by thrasher5565 View Post
    BTW when you guys install iPhoneVM you don't get an actual application do you?
    No you don't. Where did you get your one because there are two different ones?

  4. #1204
    I got mine from the beyouriphone source. I dont have an application either.

  5. #1205
    Green Apple jordand's Avatar
    Join Date
    Mar 2008
    Location
    New Zealand
    Posts
    38
    Thanks
    4
    Thanked 1 Time in 1 Post
    Quote Originally Posted by thrasher5565 View Post
    I got mine from the beyouriphone source. I dont have an application either.
    Same here but there are now 2 versions. I went with the second one because people are saying its better but im not sure.

    more info here http://www.funkyspacemonkey.com/ipho...ry-price-risks

  6. #1206
    This seems a little odd. I'm not saying that I don't believe virtue has something, but I'm gonna reserve judgment until he puts a vid up.
    I don't mean to interrupt, but can you take a look at my question here? http://modmyi.com/forums/file-mods/6...-os-3-1-a.html

  7. #1207
    Green Apple jordand's Avatar
    Join Date
    Mar 2008
    Location
    New Zealand
    Posts
    38
    Thanks
    4
    Thanked 1 Time in 1 Post
    Edit: removed quote.

    Thats why I want someone to post the on here. He doesn't even know that much about the iPhone/ hacking it, he was begging people for help at the start. Now he wants donations for something that a group of people worked out on. Can someone please post the files? I think Coentje44 will when they come back online, I want to test this for myself.
    Last edited by Bo Troxell; 2009-10-05 at 03:24 AM.

  8. #1208
    noooo how can you say that about the supreme ruler of the baloney thread!!!!

  9. #1209
    Green Apple jordand's Avatar
    Join Date
    Mar 2008
    Location
    New Zealand
    Posts
    38
    Thanks
    4
    Thanked 1 Time in 1 Post
    Quote Originally Posted by AlexIvasuc View Post
    noooo how can you say that about the supreme ruler of the baloney thread!!!!
    lol yep. Did anyone notice that he has not demonstrated Voice Control even though he has released the "working" files.

  10. #1210
    iPhone? More like MyPhone Burner911's Avatar
    Join Date
    Apr 2009
    Location
    Canada
    Posts
    172
    Thanks
    27
    Thanked 31 Times in 12 Posts

    Want me to post the link? I don't care anymore

  11. #1211
    i dont think you should you do not want to UPSET HIM or his pet dolphin(surferboy)

  12. #1212
    Green Apple jordand's Avatar
    Join Date
    Mar 2008
    Location
    New Zealand
    Posts
    38
    Thanks
    4
    Thanked 1 Time in 1 Post
    Quote Originally Posted by Burner911 View Post
    Want me to post the link? I don't care anymore
    Of course, I wanna see for myself.

  13. #1213
    yeah post the link..

  14. #1214
    iPhone? More like MyPhone Burner911's Avatar
    Join Date
    Apr 2009
    Location
    Canada
    Posts
    172
    Thanks
    27
    Thanked 31 Times in 12 Posts

    Hahaha "dolphin" I like it.

    The link is:
    Edit: link removed
    Use hidemyass.com to hide your ip because he has put a block to only allow us testers access. Hiding your ip let's you download it. Good luck and hit THANKS below
    Last edited by Bo Troxell; 2009-10-05 at 03:25 AM.

  15. The Following 6 Users Say Thank You to Burner911 For This Useful Post:

    g0sbv (2009-10-04), jordand (2009-10-04), lswpb (2009-10-04), mkblade (2009-10-05), naiello (2009-10-04), Trayanscragg (2009-10-04)

  16. #1215
    Quote Originally Posted by Burner911 View Post
    Hahaha "dolphin" I like it.


    Use hidemyass.com to hide your ip because he has put a block to only allow us testers access. Hiding your ip let's you download it. Good luck and hit THANKS below
    thanks for that
    currently downloading
    Last edited by Bo Troxell; 2009-10-05 at 03:25 AM.

  17. #1216
    Green Apple jordand's Avatar
    Join Date
    Mar 2008
    Location
    New Zealand
    Posts
    38
    Thanks
    4
    Thanked 1 Time in 1 Post
    Quote Originally Posted by Burner911 View Post
    Hahaha "dolphin" I like it.


    Use hidemyass.com to hide your ip because he has put a block to only allow us testers access. Hiding your ip let's you download it. Good luck and hit THANKS below
    haha thanks can't wait to be disappointed.
    Last edited by Bo Troxell; 2009-10-05 at 03:25 AM.

  18. #1217
    haha these instructions are soooo HELPFUL

  19. #1218
    Green Apple jordand's Avatar
    Join Date
    Mar 2008
    Location
    New Zealand
    Posts
    38
    Thanks
    4
    Thanked 1 Time in 1 Post
    Quote Originally Posted by Trayanscragg View Post
    haha these instructions are soooo HELPFUL
    OMG you bet me to it haha now i know what everyone was on about the crap instructions

  20. #1219
    Quote Originally Posted by jordand View Post
    OMG you bet me to it haha now i know what everyone was on about the crap instructions
    no how the hell do i know what to back up and what not as i have fully functional iphone which i do not want to f*** up

  21. #1220
    Green Apple jordand's Avatar
    Join Date
    Mar 2008
    Location
    New Zealand
    Posts
    38
    Thanks
    4
    Thanked 1 Time in 1 Post
    Quote Originally Posted by Trayanscragg View Post
    no how the hell do i know what to back up and what not as i have fully functional iphone which i do not want to f*** up
    Well only backup things that will be replaced, some things are only getting added.

Page 61 of 68 FirstFirst ... 11515960616263 ... LastLast
Posting Permissions
  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •