Page 48 of 68 FirstFirst ... 38464748495058 ... LastLast
Results 941 to 960 of 1353

Your favorite Apple, iPhone, iPad, iOS, Jailbreak, and Cydia site.


Thread: [Project] Enable Voice Control on iPhone 3G

  1. #941
    iPhone? More like MyPhone VirtueDesign's Avatar
    Join Date
    May 2008
    Location
    Auckland, NZ
    Posts
    215
    Thanks
    11
    Thanked 50 Times in 34 Posts

    Quote Originally Posted by phreakwenci View Post
    and... what about 2g? are we to be left outside like an ugly puppy?
    Once I have sorted out the iPhone 3G, it will be cake getting it onto the 2G.

    So, don't worry.
    Last edited by VirtueDesign; 2009-09-09 at 09:01 PM.

  2. The Following User Says Thank You to VirtueDesign For This Useful Post:

    phreakwenci (2009-09-09)

  3. #942
    Quote Originally Posted by VirtueDesign View Post
    Once I have sorted out the iPhone 3G, it will be cake getting it onto the 2G.

    So, don't worry.
    I <3 you.
    Don't forget to say THANKS!

    J.D.

  4. #943
    iPhone? More like MyPhone VirtueDesign's Avatar
    Join Date
    May 2008
    Location
    Auckland, NZ
    Posts
    215
    Thanks
    11
    Thanked 50 Times in 34 Posts

    Quote Originally Posted by phreakwenci View Post
    I <3 you.
    Ok, here is the situation, so far, no luck with 3GS Filesystem, Imcompatibility is the issue, so what needs to be done is I need to secure one of the new iPod Touchs, 8GB will do. It needs to be jailbroken, then I can rip all of the files off of it, screw around with them and from my knowledge so far.

    IT SHOULD WORK!!!!!

    So, come on people, you wanna help so help!

    Cheers,
    Virtue

    *EDIT*

    Downloading iPod Touch 3G Firmware now. If someone knows the Decryption Key for it, let me know. Cause if you want Voice Control you need to do as I say, thank you for your co-operation.
    Last edited by VirtueDesign; 2009-09-09 at 09:47 PM.

  5. #944
    New iPod touch 8G is the same old 2G model.

    the 16 and 32GB iPods are the new '3G' model, with the same CPU, RAM, etc as the 3GS.

    Unfortunately that means it's not going to be any more help than the 3GS filesystem.

  6. #945
    iPhone? More like MyPhone VirtueDesign's Avatar
    Join Date
    May 2008
    Location
    Auckland, NZ
    Posts
    215
    Thanks
    11
    Thanked 50 Times in 34 Posts

    Quote Originally Posted by Beau Giles View Post
    New iPod touch 8G is the same old 2G model.

    the 16 and 32GB iPods are the new '3G' model, with the same CPU, RAM, etc as the 3GS.

    Unfortunately that means it's not going to be any more help than the 3GS filesystem.
    Just go with what I say. I got a very, very strong feeling it will work.

    *EDIT*

    ****, Well lets at least try it, new I really want a 3GS.

    Get me that Decryption Key and lets see what happens, the iPod Touch 3G and iPhone 3GS are not exactly identical, have faith in me. I think I can pull some strings with the iPod Touch 3G Filesystem.

    Just get the iPod Touch 3G's Filesystem dump and leave the rest up to me.
    Last edited by VirtueDesign; 2009-09-09 at 09:58 PM.

  7. #946

  8. #947
    iPhone? More like MyPhone VirtueDesign's Avatar
    Join Date
    May 2008
    Location
    Auckland, NZ
    Posts
    215
    Thanks
    11
    Thanked 50 Times in 34 Posts

    Quote Originally Posted by sstarr07 View Post
    Already downloaded it, need the Password to access 018-6030-001.dmg.

    Anyone got that???

    Cheers,
    Virtue

  9. #948
    but the new ipod touch uses arm7 wich uses thumb2, which thh 3g doesnt, but ok i have faith in you

  10. #949
    Quote Originally Posted by surfingboy111793 View Post
    but the new ipod touch uses arm7 wich uses thumb2, which thh 3g doesnt, but ok i have faith in you
    Yup thats thrue.

  11. #950
    iPhone? More like MyPhone Thatskanyon's Avatar
    Join Date
    Aug 2009
    Location
    Canada eh?
    Posts
    100
    Thanks
    9
    Thanked 17 Times in 13 Posts

    I have faith in this project and all who are involved!

    Apple is really starting to piss me off lol.

    I dunno about you guys, but 'm actually kinda disappointed that 3.1 is such a bland update. I mean, wow we can now copy and paste in the phone dialer now! Oooooh! Such leaps in technology and software development

    I was hugely disappointed when 3.0 came out with no vid recorder for 3G... and yeah, I kno that Apple isnt the type of company to add anything really to past devices.. but I thought that maybe they would surprise us with something awesome.

    I kind of feel cheated.. there, I said it lol!

    Thats why this project must work!

    YEAH!

  12. The Following User Says Thank You to Thatskanyon For This Useful Post:

    surfingboy111793 (2009-09-10)

  13. #951
    Quote Originally Posted by Thatskanyon View Post
    I have faith in this project and all who are involved!

    Apple is really starting to piss me off lol.

    I dunno about you guys, but 'm actually kinda disappointed that 3.1 is such a bland update. I mean, wow we can now copy and paste in the phone dialer now! Oooooh! Such leaps in technology and software development

    I was hugely disappointed when 3.0 came out with no vid recorder for 3G... and yeah, I kno that Apple isnt the type of company to add anything really to past devices.. but I thought that maybe they would surprise us with something awesome.

    I kind of feel cheated.. there, I said it lol!

    Thats why this project must work!

    YEAH!
    exactly, and they should still include decent updates to the #G becouse its still in the market, people are still buying it, i understand they wont do any more important updates for 2g but 3g its possible and they should have done it, and virtuedesigne hows the voice thing going, and thing you can show us, i am so excited

  14. #952
    that's the way to go! the dont update past devices but we will

    however there's a little detail that i didnt exacly confirm while i resaw the ipod event yesterday, they did'nt mention that the 32 and 64 gb new ipod touch would have voice control... they said it was faster, im guessing using the same ram and processor from iphone 3gS, but no voice control mentioned...are you guys sure?

    keep up the good work

    peace out

  15. #953
    Apple - iPod touch - Technical specifications for iPod touch.

    Multi-Touch display and Earphones with Remote and Mic + Voice Control

  16. #954
    iPhone? More like MyPhone Thatskanyon's Avatar
    Join Date
    Aug 2009
    Location
    Canada eh?
    Posts
    100
    Thanks
    9
    Thanked 17 Times in 13 Posts

    I have a question, why put video recording on a freaking ipod nano when the new touch device (3GS)has one and is similar to the ipod touch? The touch should have got a camera with vid.. That was the stupidest thing I have ever heard.


    Has anyone bought the new ipod touch or nano? good? no good?

  17. #955
    Quote Originally Posted by Thatskanyon View Post
    I have a question, why put video recording on a freaking ipod nano when the new touch device (3GS)has one and is similar to the ipod touch? The touch should have got a camera with vid.. That was the stupidest thing I have ever heard.


    Has anyone bought the new ipod touch or nano? good? no good?
    Yeah, nano vidoe recorder= LAME

  18. #956
    iPhone? More like MyPhone Thatskanyon's Avatar
    Join Date
    Aug 2009
    Location
    Canada eh?
    Posts
    100
    Thanks
    9
    Thanked 17 Times in 13 Posts

    Apple + Nano + Video Recording = Fail

  19. #957
    translate the next page and you will see why the iPod touch dont have the Camera.

    Waarom zit er geen camera in de nieuwe iPod touch? - iPhone - iPhoneclub.nl

    cheers

  20. #958
    iPhone? More like MyPhone
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    Netherlands
    Posts
    134
    Thanks
    7
    Thanked 26 Times in 19 Posts

    @Coentje44:
    Do you come from the Netherlands?

  21. #959
    iPhone? More like MyPhone Thatskanyon's Avatar
    Join Date
    Aug 2009
    Location
    Canada eh?
    Posts
    100
    Thanks
    9
    Thanked 17 Times in 13 Posts

    Quote Originally Posted by Coentje44 View Post
    translate the next page and you will see why the iPod touch dont have the Camera.

    Waarom zit er geen camera in de nieuwe iPod touch? - iPhone - iPhoneclub.nl

    cheers
    Well that... thats just fine.

  22. #960
    all I need is an armv6 binary of 'voiced'. I'm working on the decryption keys for the touch 2G filesystem image instead of the 3G as it indeed does have an armv7 proc.

    If anyone has decrypted that image, send me that binary, and I'll send out a working package

Page 48 of 68 FirstFirst ... 38464748495058 ... LastLast
Posting Permissions
  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •