Results 1 to 19 of 19

Your favorite Apple, iPhone, iPad, iOS, Jailbreak, and Cydia site.


Thread: iDefeat downgrade/unlocks/jailbreaks 2.0

  1. #1
    Livin the iPhone Life Aiyo's Avatar
    Join Date
    Feb 2008
    Location
    -heaven- San Jose, CA
    Posts
    1,236
    Thanks
    14
    Thanked 104 Times in 91 Posts

    Default iDefeat downgrade/unlocks/jailbreaks 2.0
    i came across this is the IRC. Best thing ever!

    iDefeat
    enjoy!!

    If I ever helped you or made a comment you like, press the "thanks" button!
    320GB HD 4GB RAM 2.2GHz Macbook
    500GB HD 4GB RAM 2.6GHz Macbook Pro

  2. #2
    Seems fishy to me. Who's gonna be the guinea pig?

  3. #3
    Livin the iPhone Life SundayDuffer's Avatar
    Join Date
    Aug 2007
    Location
    Northern California
    Posts
    1,503
    Thanks
    32
    Thanked 181 Times in 164 Posts

    "created by teamiPhoneDAV" hahahahahaha.

  4. #4
    Livin the iPhone Life Aiyo's Avatar
    Join Date
    Feb 2008
    Location
    -heaven- San Jose, CA
    Posts
    1,236
    Thanks
    14
    Thanked 104 Times in 91 Posts

    rofl

    If I ever helped you or made a comment you like, press the "thanks" button!
    320GB HD 4GB RAM 2.2GHz Macbook
    500GB HD 4GB RAM 2.6GHz Macbook Pro

  5. #5
    is it really real??

  6. #6
    Crashes every time I give a command.

  7. #7
    Livin the iPhone Life SundayDuffer's Avatar
    Join Date
    Aug 2007
    Location
    Northern California
    Posts
    1,503
    Thanks
    32
    Thanked 181 Times in 164 Posts

    i would NOT try it.....unless you want to use it as a paper weight afterward.

  8. #8
    Eh, its worth a shot... Apple has got a great warranty program and takes anything (in my experience)

  9. #9
    Livin the iPhone Life SundayDuffer's Avatar
    Join Date
    Aug 2007
    Location
    Northern California
    Posts
    1,503
    Thanks
    32
    Thanked 181 Times in 164 Posts

    i hear you..but that would be troublesome.

    if this thing was real..it would have made headline news all over the net by now...

  10. #10
    Yeah well I cant seem to get it to work anyways.

  11. #11
    Green Apple
    Join Date
    Jun 2008
    Location
    Minneapolis, MN
    Posts
    64
    Thanks
    4
    Thanked 3 Times in 3 Posts

    works only for macs. works only on leopard. contains no help file. has no icon.

    Lmao, anyone actually get this to work?

  12. #12
    lol it has spelling errors too. haha

  13. #13
    Britney Spears of MMi Zeal's Avatar
    Join Date
    Mar 2008
    Location
    Miami, FL
    Posts
    3,653
    Thanks
    27
    Thanked 180 Times in 148 Posts

    its fake ya n00bs
    EDM

  14. #14
    Livin the iPhone Life Chase817's Avatar
    Join Date
    Mar 2008
    Location
    Orange County, CA
    Posts
    1,459
    Thanks
    127
    Thanked 92 Times in 65 Posts

    i'm about to test it

    it doesn't do anything... when i click jailbreak, it crashes...
    Last edited by Chase817; 2008-07-19 at 04:36 AM. Reason: Automerged Doublepost
    http://modmyi.com/forums/image.php?type=sigpic&userid=303541&dateline=12514  03473

  15. #15
    Well it doesn't actually crash, no logs for it in the console. It just doesn't do anything but make the window disappear after selecting your options.

    And Zeal call me a noob and see what happens....

  16. #16
    Britney Spears of MMi Zeal's Avatar
    Join Date
    Mar 2008
    Location
    Miami, FL
    Posts
    3,653
    Thanks
    27
    Thanked 180 Times in 148 Posts

    Its fake.. comeon people common sense.

    What you gonna do if i call you a noob again? Verbally abuse me over the internet?
    EDM

  17. #17
    Livin the iPhone Life Chase817's Avatar
    Join Date
    Mar 2008
    Location
    Orange County, CA
    Posts
    1,459
    Thanks
    127
    Thanked 92 Times in 65 Posts

    Quote Originally Posted by JedixJarf View Post
    Well it doesn't actually crash, no logs for it in the console. It just doesn't do anything but make the window disappear after selecting your options.

    And Zeal call me a noob and see what happens....
    well for me the window closed, then i let it sit for a few minutes, then the application quit itself
    http://modmyi.com/forums/image.php?type=sigpic&userid=303541&dateline=12514  03473

  18. #18
    Well zeal I just may!

    It actually may not be a fake they just didn't get working correctly just yet, or it is a fake, either or it was worth a shot.

  19. #19
    Britney Spears of MMi Zeal's Avatar
    Join Date
    Mar 2008
    Location
    Miami, FL
    Posts
    3,653
    Thanks
    27
    Thanked 180 Times in 148 Posts

    ill wait for the real iPhone Dev Team
    EDM

Posting Permissions
  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •