+ Reply
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 21 to 34 of 34

Your favorite Apple, iPhone, iPad, iOS, Jailbreak, and Cydia site.


Thread: Modded Pokemon Rom HaloMon

is a discussion within the

Native iPhone / iPod Touch App Launches

forums, a part of the

3rd Party Apps For iPhone | iPod Touch

section;
Originally Posted by JUSTICE how about u stop criticizing and now cuz of all this crap, all my hard work. no beta from people from modmyi. thats just it. i
...
  1. #21
    Super Moderator dale1v's Avatar
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    London, UK
    Posts
    3,786
    Thanks
    335
    Thanked 394 Times in 268 Posts

    Quote Originally Posted by JUSTICE View Post
    how about u stop criticizing and now cuz of all this crap, all my hard work. no beta from people from modmyi. thats just it. i put a price on my hard work and get criticized. not only do u get this, but u get torrents for torrentula, psx roms, snes roms, 212 of them to be exact, and more. so F**** off modmyi users.
    LOL......
    Somehow, I'm not upset.
    Pack up your HaloMon, (complete with gay rival and 212 roms) and get out.
    [RIGHT][LEFT][IMG]http://lookpic.com/i/470/QsIbAobp.jpeg[/IMG]
    [/LEFT][QUOTE]Microsoft owns the internet through Hotmail. The .HTML is short for Hotmail, so all .HTML files are MS files.[/QUOTE][URL="http://twitter.com/dale1v"][SIZE=2][COLOR=Cyan][I]twitter.com/dale1v[/I][/COLOR][/SIZE][/URL]
    [/RIGHT]

  2. #22
    iPhoneaholic skb875's Avatar
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    480
    Thanks
    37
    Thanked 44 Times in 37 Posts

    Forum cursing out is for winner.

    ..and you really think that no one from modmyi is on ipodtouchfan?

    Don't be such a panzy, be proud of what you make. If a couple people put you down because you ask for 2 gumballs, ignore them, life goes on.
    If you ever want to be respected as a developer, you will need to show that you deserve respect.
    wwjd

  3. #23
    What's Jailbreak?
    Join Date
    Nov 2007
    Posts
    11
    Thanks
    10
    Thanked 0 Times in 0 Posts

    are you crazy?
    paying money for somthing which is against homosexuals (no I'm not)
    and btw, demanding money for any software 4 the iPhone is stupid, if you have good ideas, share and give them 2 others for no money. If you need money, look for a job!
    Greez cruel0r

  4. #24
    Banned
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    559
    Thanks
    3
    Thanked 44 Times in 42 Posts

    WARNING: THIS IS NOT THE CREATOR THE GAME I AVAILABLE FOR FREE DO NOT PAY THIS SCAM ARTIST!

  5. #25
    iPod Touch Junkie iFilipino's Avatar
    Join Date
    Mar 2008
    Location
    ModMyI Forums
    Posts
    943
    Thanks
    34
    Thanked 104 Times in 81 Posts

    Quote Originally Posted by IvanB View Post
    You're making me pay 50 cents to play a homophobic version of Pokemon?
    Damn, you know this (above quote) is a bad sign.
    Click that "Thanks" button if I helped you!

  6. #26
    iPhoneaholic x999x's Avatar
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    481
    Thanks
    20
    Thanked 112 Times in 82 Posts

    How can you charge for this? You're illegally distributing someone else's intellectual properties (Nintendo) as if it were your own simply because you've swapped out sprites? Now you're upping the ante by offering even more pirated games?

    Hard work? You need to learn what honest work is first, just my imho.
    Last edited by x999x; 04-05-2008 at 07:55 PM.

  7. #27
    Livin the iPhone Life Bernie-Mac's Avatar
    Join Date
    Aug 2007
    Location
    Las Vegas, NV
    Posts
    1,533
    Thanks
    162
    Thanked 136 Times in 95 Posts

    Quote Originally Posted by wePhone View Post
    WARNING: THIS IS NOT THE CREATOR THE GAME I AVAILABLE FOR FREE DO NOT PAY THIS SCAM ARTIST!
    are you saying you have the game for free?
    iLive an iLife

  8. #28
    iPhoneaholic x999x's Avatar
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    481
    Thanks
    20
    Thanked 112 Times in 82 Posts

    http://www.google.com/search?hl=en&q...=Google+Search

    Check the first result for a filefront download link.

  9. #29
    Super Moderator dale1v's Avatar
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    London, UK
    Posts
    3,786
    Thanks
    335
    Thanked 394 Times in 268 Posts

    I checked out iPod Touch Fans, and he has a huge dedicated thread on this, lol
    [RIGHT][LEFT][IMG]http://lookpic.com/i/470/QsIbAobp.jpeg[/IMG]
    [/LEFT][QUOTE]Microsoft owns the internet through Hotmail. The .HTML is short for Hotmail, so all .HTML files are MS files.[/QUOTE][URL="http://twitter.com/dale1v"][SIZE=2][COLOR=Cyan][I]twitter.com/dale1v[/I][/COLOR][/SIZE][/URL]
    [/RIGHT]

  10. #30
    iPhoneaholic x999x's Avatar
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    481
    Thanks
    20
    Thanked 112 Times in 82 Posts

    Quote Originally Posted by dale1v View Post
    I checked out iPod Touch Fans, and he has a huge dedicated thread on this, lol
    The userbase there is a little juvenile for my tastes. I reckon water sinks to its own level when mixed with oil.

  11. #31
    Green Apple MrBucket101's Avatar
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    84
    Thanks
    17
    Thanked 5 Times in 5 Posts

    LOL, one search on filefront turned up the game...although mine says pokemon emerald and not red...who cares the guys a hoax anyways dont donate

  12. #32
    iPhone? More like MyPhone Emir S.'s Avatar
    Join Date
    Oct 2007
    Posts
    213
    Thanks
    14
    Thanked 22 Times in 19 Posts

    So I was right in calling him a scammer.
    Seems people will try to get away with anything these days

  13. #33
    Green Apple
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    84
    Thanks
    0
    Thanked 10 Times in 8 Posts

    Quote Originally Posted by x999x View Post
    The userbase there is a little juvenile for my tastes. I reckon water sinks to its own level when mixed with oil.
    Im on that site all the time. there some usefull things there once you sort out all the crap. They have a hole subforum dedicated to winpwn and its not even out yet. So it just a bunch of threads like when is it comming out, due date, wow this is sweet when is it out. LOL

  14. #34
    Green Apple
    Join Date
    Oct 2007
    Posts
    32
    Thanks
    4
    Thanked 9 Times in 4 Posts

    Wow... really?... your stooping that low? I find it offensive that you would even promote this homophobic crap. You obviously grew up in a small town and know nothing of the community you speak of. Being from NYC you see everything I just dont see how this is going to be even mildly entertaining. Oh wait, you threw a gay character in there.... sounds sooo fun *rolls eyes* yea keep up the good work on your sprite swapping stolen game. oh and btw... why steal the masterchief sprite as if this game didnt sound lame enough already.

+ Reply
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Posting Permissions
  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts