Page 767 of 777 FirstFirst ... 267 667 717 757765766767768769 ... LastLast
Results 15,321 to 15,340 of 15539

Your favorite Apple, iPhone, iPad, iOS, Jailbreak, and Cydia site.


Thread: [RELEASE] iNitsua Z Twilight 3volution ~ K.Nitsua & Barsoverbeats

  1. #15321
    hmmmm that's a tough call for me because the graphic looks awesome, but I want to be able to hide the scrubber

    Thanks for pointing out the issue!

  2. #15322
    iPhone? More like MyPhone
    Join Date
    Apr 2011
    Location
    Newport News, VA
    Posts
    105
    Thanks
    71
    Thanked 81 Times in 43 Posts

    Quote Originally Posted by altoiddealer View Post
    hmmmm that's a tough call for me because the graphic looks awesome, but I want to be able to hide the scrubber

    Thanks for pointing out the issue!
    No problem. Still looking for actual fix as I have this issue with every theme that has topoverlay graphic. Just out of curiosity, are you on a CDMA or GSM phone?

  3. #15323
    playing with Lockscreen
    Last edited by marco29; 02-27-2012 at 01:20 PM.

  4. #15324
    Quote Originally Posted by marco29 View Post
    playing with Lockscreen

    I likeee, can't wait to see more

  5. #15325
    Any plans for this theme to be ready for ios5?

  6. #15326
    Quote Originally Posted by rob63 View Post
    are you on a CDMA or GSM phone?

    I don't know! Its a 4S that I got at Verizon if that helps

  7. #15327
    iPhone? More like MyPhone
    Join Date
    Apr 2011
    Location
    Newport News, VA
    Posts
    105
    Thanks
    71
    Thanked 81 Times in 43 Posts

    Quote Originally Posted by altoiddealer View Post
    I don't know! Its a 4S that I got at Verizon if that helps
    It's CDMA (on Verizon too). I know some users don't have this issue. I'm thinking maybe it's an issue for CDMA phones.

  8. #15328
    next try
    Last edited by marco29; 02-28-2012 at 04:05 PM.

  9. The Following 3 Users Say Thank You to marco29 For This Useful Post:

    Karoonchai (03-02-2012), laurence0609 (03-04-2012), shortysos7 (02-28-2012)

  10. #15329
    Quote Originally Posted by marco29 View Post
    next try
    Dude, share this please!!!

  11. #15330
    not finished yet much things to change

  12. #15331
    King Kong ain't got nothing on me! King_O_Hill's Avatar
    Join Date
    Apr 2011
    Location
    USA
    Posts
    9,519
    Thanks
    42,206
    Thanked 17,980 Times in 6,537 Posts

    Very nice! I like!

  13. #15332
    Quote Originally Posted by DaRock View Post
    LCD Combo 4









    Credits: ulysseleviet, rebourne and yougotwasted.
    Point me in the direction of that widget please?

  14. #15333
    King Kong ain't got nothing on me! King_O_Hill's Avatar
    Join Date
    Apr 2011
    Location
    USA
    Posts
    9,519
    Thanks
    42,206
    Thanked 17,980 Times in 6,537 Posts

    Quote Originally Posted by Them3this View Post
    Point me in the direction of that widget please?
    This is made from "ulysseleviet" widget "LDBannerWidget & ShelvesWeatherIcons" you can download it on cydia. No theme is included!

  15. #15334
    This theme is really awesome and this even the first time i want to use theme for my ipod touch..
    But kinda disappointed after using it for few weeks.. and i even made an account for mmi to speak my mind..
    This theme is not actually finished from my point of view.. Because i need to retouch here and there for minor things..
    Such as my settings notification icon is not themed, or some loading pages are not loaded... (which is not everything is done)
    For me, this is the first time i used iFile, SSH, and even no idea about photoshop.. Kinda frustrating after few weeks..
    I even read all 700++ pages and now, i've reached my limit which my mind gonna blow......

    But yet, i'm fascinated by all modders here.. Great job for all...

  16. #15335
    Quote Originally Posted by PikAbu View Post
    This theme is really awesome and this even the first time i want to use theme for my ipod touch..
    But kinda disappointed after using it for few weeks.. and i even made an account for mmi to speak my mind..
    This theme is not actually finished from my point of view.. Because i need to retouch here and there for minor things..
    Such as my settings notification icon is not themed, or some loading pages are not loaded... (which is not everything is done)
    For me, this is the first time i used iFile, SSH, and even no idea about photoshop.. Kinda frustrating after few weeks..
    I even read all 700++ pages and now, i've reached my limit which my mind gonna blow......

    But yet, i'm fascinated by all modders here.. Great job for all...
    Haha wow, it was a quick ios5 update, with just a few stuff missing but im not that bothered by it. Make a list of what all you want "finished" and I thin we can work it out

  17. The Following User Says Thank You to Chamillionze For This Useful Post:

    PikAbu (03-01-2012)

  18. #15336
    Quote Originally Posted by PikAbu View Post
    This theme is really awesome and this even the first time i want to use theme for my ipod touch..
    But kinda disappointed after using it for few weeks.. and i even made an account for mmi to speak my mind..
    This theme is not actually finished from my point of view.. Because i need to retouch here and there for minor things..
    Such as my settings notification icon is not themed, or some loading pages are not loaded... (which is not everything is done)
    For me, this is the first time i used iFile, SSH, and even no idea about photoshop.. Kinda frustrating after few weeks..
    I even read all 700++ pages and now, i've reached my limit which my mind gonna blow......

    But yet, i'm fascinated by all modders here.. Great job for all...
    I ported it..However a few files weren't packaged correctly when K packaged it. The other issues like loading screens, are not IOS 5 issues
    Follow me on twitter @The_KnightWing

  19. #15337
    Plz help me figure out or letting me know about what to modify the problems with the icon in settings..

    Tia
    Attached Thumbnails Attached Thumbnails -img_0030.png   -img_0031.png   -img_0032.png  

  20. #15338
    Quote Originally Posted by PikAbu View Post
    Plz help me figure out or letting me know about what to modify the problems with the icon in settings..

    Tia
    It takes some work. Most of those icons are located in System>Library>PreferenceBundles, but some of them are located elsewhere. What I did to find them all was using iFunbox, navigated to System>Library, then did a search for .png with a maximum filesize of 10kb. I then downloaded everything that came up, and sorted through to get all the icons.

    So, you'll need to find all the icons that you want to change and back them up to your computer, then replace them with the new icons on your idevice.

    Here is a template for the preference icons~ its just a scaled down version of the "Standard Icons Template" which was included with the theme. I banged out all my preferences icons in about 30 mins to an hour.

    Be sure to keep a backup of the old and new icons. If you update one of the apps, the icon will restore to the original (which happened to me, and I didn't back up my icons so I have to do some of them again!)

  21. The Following User Says Thank You to altoiddealer For This Useful Post:

    PikAbu (03-02-2012)

  22. #15339
    iPhone? More like MyPhone
    Join Date
    Mar 2010
    Location
    U.S., Georgia
    Posts
    172
    Thanks
    133
    Thanked 82 Times in 54 Posts

    Did anyone port the dark blue mod to ios5?

  23. #15340
    hey k :-) any news about the baby? by the way welcome to the daddy club :-)

Page 767 of 777 FirstFirst ... 267 667 717 757765766767768769 ... LastLast
Posting Permissions
  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •