Page 1 of 5 123 ... LastLast
Results 1 to 20 of 82

Your favorite Apple, iPhone, iPad, iOS, Jailbreak, and Cydia site.


Thread: iBiONiC-HD

  1. #1
    Default iBiONiC-HD
    Anyone know anything about this "theme" iBiONiC HD?

  2. #2
    perma-banned for life
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Photoshop CS5
    Posts
    8,424
    Thanks
    10,454
    Thanked 7,050 Times in 3,590 Posts

    Lmao. Nope


    Sent from my iPhone using ModMyi

  3. #3

  4. #4
    I would add images but I'm on my phone an it will only let you show so much of the screen

  5. #5
    Screen shots coming soon

  6. #6
    This is the First look at iBiONiC HD
    Attached Thumbnails Attached Thumbnails -imageuploadedbymodmyi.jpg  

  7. #7
    All the loading screens will look like this. The little image on the side will change to match that app.
    Attached Thumbnails Attached Thumbnails -imageuploadedbymodmyi.jpg  

  8. #8
    This is the dialer pressed. I really like the blue I used, I feel it works well with the grays in this theme.
    Attached Thumbnails Attached Thumbnails -imageuploadedbymodmyi.jpg  

  9. #9
    perma-banned for life
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Photoshop CS5
    Posts
    8,424
    Thanks
    10,454
    Thanked 7,050 Times in 3,590 Posts

    You live in Seattle ? Just curious. Theme is looking sick


    Sent from my iPhone using ModMyi

  10. #10
    this is a look at the KB and spotlight search
    Attached Thumbnails Attached Thumbnails -imageuploadedbymodmyi.jpg  

  11. #11
    Quote Originally Posted by Raaj FX View Post
    You live in Seattle ? Just curious. Theme is looking sick


    Sent from my iPhone using ModMyi
    lmfao. nope, just like the pic. weather images are subject to change I think

  12. #12
    it just started to rain.
    Attached Thumbnails Attached Thumbnails -imageuploadedbymodmyi.jpg  

  13. #13
    I just made a video. I'll upload it in a min. I have a cold so I sound like an F'ing muff lol. don't mind the sniffing I'm not a coke head lmfao

  14. #14
    Livin the iPhone Life littlelisa63's Avatar
    Join Date
    Aug 2010
    Location
    Derby,U.K
    Posts
    2,330
    Thanks
    604
    Thanked 1,544 Times in 927 Posts

    I do like this

  15. #15
    Shoot ya bro it's sweet

  16. #16
    Quote Originally Posted by primalscream.40 View Post
    Shoot ya bro it's sweet
    My ninja.

  17. #17
    Quote Originally Posted by littlelisa63 View Post
    I do like this
    I'm glad u like it. A video will come soon

  18. #18

  19. #19
    Quote Originally Posted by DA_GHOST View Post
    looks sweet bro!
    I want to see what sorta mods come from it. Prob none

  20. #20

Page 1 of 5 123 ... LastLast
Posting Permissions
  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •