Page 10 of 575 FirstFirst ... 89101112 20 60 110 510 ... LastLast
Results 181 to 200 of 11491

Your favorite Apple, iPhone, iPad, iOS, Jailbreak, and Cydia site.


Thread: [50% OFF SALE] iNitsua Z NeoStyle HD/SD (新風)

  1. #181
    "The Chuck Bass of Theming" k.nitsua's Avatar
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Merced, CA
    Posts
    4,422
    Thanks
    1,761
    Thanked 19,214 Times in 2,596 Posts

    Quote Originally Posted by SirTimothy1 View Post
    So is it going to be named Neostyle as spelled out on the keyboard or not?
    Or is it Neostyley since 'y' is being pressed?
    Or am I reading into the teaser too much
    Reading too much into the teaser =P
    #eli7e revived me

  2. #182
    Master Theme Creator Maarten16's Avatar
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    Netherlands
    Posts
    3,456
    Thanks
    2,202
    Thanked 2,094 Times in 1,147 Posts

    Quote Originally Posted by k.nitsua View Post
    Lol, thanks. We're just trying to have a little fun while we stress ourselves out working on this >_<
    haha, I understand =P

    I think it's awesome to see this theme coming back, and mostly because this theme 'dragged' me into the iCommunity, made me start making icons, start modding, start using Ps, etc. Neostyle was my start to theming and the whole iCommunity. That's just AWESOME!

    Thanks again K
    If you'd like, follow me on Twitter: @16Maarten
    Master Theme Creator

  3. The Following User Says Thank You to Maarten16 For This Useful Post:

    k.nitsua (01-06-2011)

  4. #183
    iPhoneaholic nomercy413's Avatar
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    NY on my mind
    Posts
    403
    Thanks
    469
    Thanked 83 Times in 68 Posts

    待つことができません
    Thanks to all those who do what I can't
    Z - K - Wy - Bars - Blue - Li - Darkness

    and many more

  5. #184
    perma-banned for life
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Photoshop CS5
    Posts
    8,424
    Thanks
    10,454
    Thanked 7,050 Times in 3,590 Posts

    チーズバーガー

  6. #185
    Quote Originally Posted by EddieEckhardt View Post
    LOL bro.. ie.. new year resolution to spend less time on forums and now this.. haha



    exactly.. there's how we sometimes like to mispell it here in Singapore
    lol, kinda hard to achieve, ur resolution bro :P

  7. #186
    iPhoneaholic nomercy413's Avatar
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    NY on my mind
    Posts
    403
    Thanks
    469
    Thanked 83 Times in 68 Posts

    Quote Originally Posted by Raaj FX View Post
    チーズバーガー
    Mmmmmmmm
    Thanks to all those who do what I can't
    Z - K - Wy - Bars - Blue - Li - Darkness

    and many more

  8. The Following User Says Thank You to nomercy413 For This Useful Post:

    Raaj FX was banned (01-06-2011)

  9. #187
    Quote Originally Posted by k.nitsua View Post



















    full image



    凡例を返します。
    早く早く!

  10. #188
    My iPhone is a Part of Me samsquanch's Avatar
    Join Date
    Jan 2009
    Location
    Florida
    Posts
    999
    Thanks
    8,251
    Thanked 1,254 Times in 594 Posts

    This is going to be sick, I'm thinking white and cyan for me. Oh and thank you K for keeping Z from retiring.

  11. #189
    damn I wish I was on vacations I'm soooo lost right now :/
    Instagram: zplit
    Twitter: zplit

  12. #190
    Quote Originally Posted by zplit View Post
    damn I wish I was on vacations I'm soooo lost right now :/
    lost? how so bro?

  13. #191
    Looks promising..... I'll be camping this thread.

  14. #192
    My iPhone is a Part of Me Pronup's Avatar
    Join Date
    Oct 2009
    Location
    Texas
    Posts
    685
    Thanks
    129
    Thanked 188 Times in 142 Posts

    New Season

  15. #193
    Master Modder Waverley73's Avatar
    Join Date
    Feb 2010
    Location
    Through The Never, Australia
    Posts
    3,377
    Thanks
    3,954
    Thanked 8,913 Times in 2,283 Posts

    It appears that White is the new Cyan.
    Twitter Link: @Waverley73........My Mods: -Click Here- ......

  16. #194
    Quote Originally Posted by Waverley73 View Post
    It appears that White is the new Cyan.
    Hopefully. Love the color white & a white theme would just amazingly beautiful on this Retina display

  17. #195
    Loving the previews, but K u gotta work on the 日本語 mate!!

  18. #196
    Can't wait for E.

  19. The Following User Says Thank You to MindGem For This Useful Post:

    zausser (01-07-2011)

  20. #197
    iPhone? More like MyPhone GranDaddyPurp's Avatar
    Join Date
    Jun 2010
    Location
    Queens, NY
    Posts
    111
    Thanks
    37
    Thanked 21 Times in 14 Posts

    Jeez. This is gonna be a good one

    Looks like @zausser is back to making themes lol
    I Take Three L's To The Head...Love, Live, Life then I'm Dead

  21. The Following User Says Thank You to GranDaddyPurp For This Useful Post:

    zausser (01-07-2011)

  22. #198
    "The Chuck Bass of Theming" k.nitsua's Avatar
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Merced, CA
    Posts
    4,422
    Thanks
    1,761
    Thanked 19,214 Times in 2,596 Posts

    C



    セクシーな
    Last edited by k.nitsua; 01-07-2011 at 03:05 PM. Reason: Automerged Doublepost
    #eli7e revived me

  23. The Following 11 Users Say Thank You to k.nitsua For This Useful Post:

    chrisangel13 (01-07-2011), cocotherat (01-07-2011), Darkness777 (01-07-2011), Dexy88 (01-07-2011), DrAgNbOi (01-07-2011), EddieEckhardt (01-07-2011), GMG450 (01-07-2011), It's Mi (01-08-2011), Raaj FX was banned (01-07-2011), samsquanch (01-08-2011), The_13th_Plague (01-08-2011)

  24. #199

  25. The Following User Says Thank You to wim66 For This Useful Post:

    zausser (01-07-2011)

  26. #200
    Livin the iPhone Life Simon76's Avatar
    Join Date
    Aug 2009
    Location
    Boston
    Posts
    2,564
    Thanks
    1,858
    Thanked 867 Times in 653 Posts

    Quote Originally Posted by k.nitsua View Post
    C



    セクシーな
    hey K,you dont have to teasing ue no more,every theme you make will be awesome

Page 10 of 575 FirstFirst ... 89101112 20 60 110 510 ... LastLast
Posting Permissions
  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •