Closed Thread
Page 3 of 6 FirstFirst 12345 ... LastLast
Results 41 to 60 of 115

Your favorite Apple, iPhone, iPad, iOS, Jailbreak, and Cydia site.


Thread: the NEW "OFFICIAL WORST THEME OF THE WEEK" thread!

is a discussion within the

iPhone 2G|3G|3GS iPod Touch 1G|2G|3G New Skins / Themes Launches

forums, a part of the

New Skins / Themes Launches

section;
I nominate my unreleased Lady Gaga theme...
...
  1. #41
    "The Chuck Bass of Theming" k.nitsua's Avatar
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Merced, CA
    Posts
    4,422
    Thanks
    1,761
    Thanked 19,214 Times in 2,596 Posts

    I nominate my unreleased Lady Gaga theme...



    #eli7e revived me

  2. #42
    Theme Creator SnowLeo's Avatar
    Join Date
    Aug 2009
    Posts
    2,776
    Thanks
    1,238
    Thanked 920 Times in 573 Posts

    ^was that supposed to be an orginal neostyle mod?

  3. #43
    CHUCK-TASTIC battlecrushr's Avatar
    Join Date
    Jun 2009
    Location
    Houston follow @al_da_beast
    Posts
    7,940
    Thanks
    273
    Thanked 1,034 Times in 956 Posts

    AHH.
    memories of initsua neostyle.
    get out of here K.
    thats awesome




    Please know we are praying Kyle (poetic_folly) and Robyn Matthews for your little one.
    You too blkcadi
    Thank You.

  4. #44
    Theme Creator Raptors's Avatar
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    2,439
    Thanks
    145
    Thanked 482 Times in 352 Posts

    Quote Originally Posted by k.nitsua View Post
    I nominate my unreleased Lady Gaga theme...



    I want this. NOW

  5. #45
    Santa Claus, Theme Creator santaf's Avatar
    Join Date
    Feb 2009
    Location
    seattle
    Posts
    3,712
    Thanks
    1,080
    Thanked 1,472 Times in 1,107 Posts

    hahaha my first thrown together piece of crap of just a bunch of random stuff the jimmi hendrix theme but i didn't put it on cydia just on modmyi download hahah my first theme I actually really made and released to cydia was iMANA

    K is just showing off how his bad theme is actually good and designed haha

  6. #46
    Super Duper Moderator blkcadi's Avatar
    Join Date
    Aug 2008
    Location
     Valley of the Sun, ARIZONA ♥♥♥
    Posts
    29,678
    Thanks
    3,450
    Thanked 9,176 Times in 5,680 Posts

    lmao, this thread is just scary.

  7. #47
    "The Chuck Bass of Theming" k.nitsua's Avatar
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Merced, CA
    Posts
    4,422
    Thanks
    1,761
    Thanked 19,214 Times in 2,596 Posts

    Quote Originally Posted by santaf View Post
    K is just showing off how his bad theme is actually good and designed haha
    LMAO!!!!

    I'm sorry >_<! I seriously thought that Lady Gaga theme turned out ugly.

    And it wasn't meant to be a NeoStyle mod, but I was gonna use NeoStyle icons to start.

    Let me find images of the first iNitsua...

    Update: Found it...



    Actually, it doesn't look half bad.

    Okay, I give up in this thread >_<!
    Last edited by k.nitsua; 05-25-2010 at 07:47 PM.
    #eli7e revived me

  8. #48
    Santa Claus, Theme Creator santaf's Avatar
    Join Date
    Feb 2009
    Location
    seattle
    Posts
    3,712
    Thanks
    1,080
    Thanked 1,472 Times in 1,107 Posts

    hahahaha yeah that looks better than the gaga one hahaha. oh K. you are just too godly at this stuff haha. you'll never be one of us first theme losers hahaha.

  9. #49
    Theme Creator SnowLeo's Avatar
    Join Date
    Aug 2009
    Posts
    2,776
    Thanks
    1,238
    Thanked 920 Times in 573 Posts

    Ahh the iNitsua days.... Didnt that theme actually make it to a 3.0 beta? Havent seen any of your themes even get to a (much promised) 2.0 version (ie Neostyle and iNspired). K always changes it up and throws in some awesome new stuff when least expected. I really dont get how so many people like K here are not graphic artistist and professional coders? Just shows how its possible to go from no photoshop skills or modding knowledge to master themer. Just gotta make sure (unless your K) that when you start off and know its crappy you post it at ipodtouchfans NOT HERE! Lolz love makin fun of iptf

  10. The Following User Says Thank You to SnowLeo For This Useful Post:

    k.nitsua (05-25-2010)

  11. #50
    iPhone? More like MyPhone
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    STL
    Posts
    231
    Thanks
    22
    Thanked 17 Times in 17 Posts

    You know what's funny is that my boss actually has that theme "initsua" on his phone.

  12. The Following User Says Thank You to dmbrown81 For This Useful Post:

    k.nitsua (05-25-2010)

  13. #51
    "The Chuck Bass of Theming" k.nitsua's Avatar
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Merced, CA
    Posts
    4,422
    Thanks
    1,761
    Thanked 19,214 Times in 2,596 Posts

    Quote Originally Posted by dmbrown81 View Post
    You know what's funny is that my boss actually has that theme "initsua" on his phone.
    WHAT?! Lol, I think this theme is like 2 years old, lol.
    #eli7e revived me

  14. #52
    Banned
    Join Date
    Nov 2009
    Location
    here
    Posts
    2,651
    Thanks
    559
    Thanked 2,938 Times in 1,095 Posts

    Ok, im not going to comment on peoples themes unless I have used them. With that as my basis. I have picked what i think is the 2 worse themes ever. I say this because they were used for the least amount of time on my phone.

    Elite by bars and Twilight by K Nitsua and Zausser. Worst ever.

    they were surpassed in no time. By 24k and Seven.

  15. The Following User Says Thank You to floppy_joe For This Useful Post:

    barsoverbeats (05-28-2010)

  16. #53
    King Theme-aling subywrex's Avatar
    Join Date
    May 2008
    Posts
    2,620
    Thanks
    334
    Thanked 3,839 Times in 876 Posts

    I think this thread should be the worst theme that cost money. Everyday I Check cydia and sure enough someone is charging 2 dollars for something that really has nothing to offer

  17. The Following User Says Thank You to subywrex For This Useful Post:

    k.nitsua (05-26-2010)

  18. #54
    "The Chuck Bass of Theming" k.nitsua's Avatar
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Merced, CA
    Posts
    4,422
    Thanks
    1,761
    Thanked 19,214 Times in 2,596 Posts

    Quote Originally Posted by floppy_joe View Post
    ok, im not going to comment on peoples themes unless i have used them. With that as my basis. I have picked what i think is the 2 worse themes ever. I say this because they were used for the least amount of time on my phone.

    Elite by bars and twilight by k nitsua and zausser. Worst ever.

    They were surpassed in no time. By 24k and seven.
    lmao!!!

    Quote Originally Posted by subywrex View Post
    I think this thread should be the worst theme that cost money. Everyday I Check cydia and sure enough someone is charging 2 dollars for something that really has nothing to offer
    Yeah, this thread should serve as a warning. I suggest look for themes that promise a lot of stuff and says its like the best theme ever and costs money - and it turns out to be utter crap/copy and paste. Pretty much "scam" themes.
    Last edited by k.nitsua; 05-26-2010 at 12:44 AM. Reason: Automerged Doublepost
    #eli7e revived me

  19. #55
    Santa Claus, Theme Creator santaf's Avatar
    Join Date
    Feb 2009
    Location
    seattle
    Posts
    3,712
    Thanks
    1,080
    Thanked 1,472 Times in 1,107 Posts

    show of hands who thinks it's okay to charge for this? lmao. Seriously I wouldn't mind helping filtering out themes like this on cydia just get a team together going through all the themes (especially the paid ones) and just get rid of these haha



    it's okay though that this cost money it has over 200 icons (of the same icon)

  20. #56
    "The Chuck Bass of Theming" k.nitsua's Avatar
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Merced, CA
    Posts
    4,422
    Thanks
    1,761
    Thanked 19,214 Times in 2,596 Posts

    Quote Originally Posted by santaf View Post
    show of hands who thinks it's okay to charge for this? lmao. Seriously I wouldn't mind helping filtering out themes like this on cydia just get a team together going through all the themes (especially the paid ones) and just get rid of these haha



    it's okay though that this cost money it has over 200 icons (of the same icon)
    Are those bullets or bongs?
    #eli7e revived me

  21. #57
    Santa Claus, Theme Creator santaf's Avatar
    Join Date
    Feb 2009
    Location
    seattle
    Posts
    3,712
    Thanks
    1,080
    Thanked 1,472 Times in 1,107 Posts

    hahahahaha bullets I went onto cydia on changes part and scrolled down until i saw the first none worthy payed app that we have been talking about. it's called Shotgun theme haha I'm pretty sure this is his/her whole theme sold from the MMi repo. Like I said I would be happy to go through payed themes ont he MMi repo and filter out ones like this

  22. The Following User Says Thank You to santaf For This Useful Post:

    k.nitsua (05-26-2010)

  23. #58
    Failing means yer playin! ziggy7's Avatar
    Join Date
    Mar 2010
    Location
    Scotland
    Posts
    2,744
    Thanks
    3,995
    Thanked 2,313 Times in 1,243 Posts

    Now, check out 'iPhone 7'..this 'paid'!! theme is just taking the ***

  24. #59

  25. #60
    Livin the iPhone Life CaptainChaos's Avatar
    Join Date
    Sep 2008
    Location
    In a van down by the river
    Posts
    4,825
    Thanks
    551
    Thanked 515 Times in 427 Posts

    Whether a theme is considered bad or not is a matter of perception. Most of us are pros at themeing, but some people are just starting out. They are probably proud that they created something that altered the stock look. I think this thread should be titled "Theme of the week that needs help".

Posting Permissions
  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts