Page 11 of 100 FirstFirst ... 910111213 21 61 ... LastLast
Results 201 to 220 of 2000

Your favorite Apple, iPhone, iPad, iOS, Jailbreak, and Cydia site.


Thread: Eight OS

  1. #201
    CHUCK-TASTIC battlecrushr's Avatar
    Join Date
    Jun 2009
    Location
    Houston follow @al_da_beast
    Posts
    7,940
    Thanks
    273
    Thanked 1,034 Times in 956 Posts

    oh crap. do u take discover card




    Please know we are praying Kyle (poetic_folly) and Robyn Matthews for your little one.
    You too blkcadi
    Thank You.

  2. #202
    My iPhone is a Part of Me kph12's Avatar
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Georgia, U.S.A.
    Posts
    561
    Thanks
    35
    Thanked 130 Times in 102 Posts

    Doesn't paypal let you use whichever credit card you want?

  3. #203
    CHUCK-TASTIC battlecrushr's Avatar
    Join Date
    Jun 2009
    Location
    Houston follow @al_da_beast
    Posts
    7,940
    Thanks
    273
    Thanked 1,034 Times in 956 Posts

    its only mastercard and another and btw, the options for which state im in are australia places not us




    Please know we are praying Kyle (poetic_folly) and Robyn Matthews for your little one.
    You too blkcadi
    Thank You.

  4. #204
    Please pm entombed before you donate so that he can put you on a list and give you all the details

  5. #205
    My iPhone is a Part of Me kph12's Avatar
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Georgia, U.S.A.
    Posts
    561
    Thanks
    35
    Thanked 130 Times in 102 Posts

    @battlecrusher-oh, gotcha. My bad

    Nicholas what is the donation amount required?

  6. #206
    CHUCK-TASTIC battlecrushr's Avatar
    Join Date
    Jun 2009
    Location
    Houston follow @al_da_beast
    Posts
    7,940
    Thanks
    273
    Thanked 1,034 Times in 956 Posts

    2.00 dollars

    n ok thx nick




    Please know we are praying Kyle (poetic_folly) and Robyn Matthews for your little one.
    You too blkcadi
    Thank You.

  7. #207
    Donation sent.

  8. #208
    CHUCK-TASTIC battlecrushr's Avatar
    Join Date
    Jun 2009
    Location
    Houston follow @al_da_beast
    Posts
    7,940
    Thanks
    273
    Thanked 1,034 Times in 956 Posts

    how??
    and meta when did u get 1k post

    haha congrats




    Please know we are praying Kyle (poetic_folly) and Robyn Matthews for your little one.
    You too blkcadi
    Thank You.

  9. #209
    Would the full version be paid? =(
    If so, I think there should be a paid and a free version because not only me, but a lot of people want this theme and doesn't have money!

  10. #210
    The idea behind tha theme wouldn't allow for a free and paid version. Sorry if this is an inconvenience but the work put into this theme is many of mine and nicks hours of spare time ( and sometimes work time )
    I'm at wok right now, more info later.

  11. #211
    Yes sorry we are unable to offer a free version but we assure you that the theme will be really affordable.

  12. #212
    Crush, I didn't even notice about the 1k post, LOL. I guess I spend too much time here. Looking at YOUR post count, you do too, LOL.
    BTW, I donated using the donate link on the OP. Hope that is the right one! If not, let me know.
    Regarding "free themes", it's only a couple of dollars, we spend more money going to the movies or renting games or anything similar. Jeez. These themes are well deserving of a couple of dollars. There are prepaid debit cards that will let your parents or whomever deposit a few bucks out of your allowance to purchase what you want. Just saying...

  13. The Following User Says Thank You to metaserph For This Useful Post:

    Entombed Sh4dw (04-27-2010)

  14. #213
    CHUCK-TASTIC battlecrushr's Avatar
    Join Date
    Jun 2009
    Location
    Houston follow @al_da_beast
    Posts
    7,940
    Thanks
    273
    Thanked 1,034 Times in 956 Posts

    Hehe. Thx. I'll try that one

  15. #214
    Don't use that one lol but if you already did your fine haha

  16. #215
    Geez Nic, thanks for telling me now! LOL! Sorry bud, I guess i got too anxious. B said he'd post some info and I thought that link was it.

  17. #216
    Lol I said to pm first....

  18. #217
    Quote Originally Posted by metaserph View Post
    Geez Nic, thanks for telling me now! LOL! Sorry bud, I guess i got too anxious. B said he'd post some info and I thought that link was it.
    Ha ha, NP all sorted meta, PM coming your way with info.
    Can I get a show of hands who has Iconoclasm working right now and what version, just want to know if it will be safe to send out a beta with the current condition of Iconoclasm. This doesnt mean beta is ready, just mearly gives me an idea of numbers.

    I am currently working on couple of lockscreen options, lockinfo compatible version as well (I want you to know you are using Eight OS even in Beta!).
    Nick is working on some themeing options of which I really want included in beta as it is crucial to the testing process and dont want to send this out without this option.
    Oh and thanks all for the PMs again, replies with info are coming asap.

    EDIT: First page updated with info regarding Beta.
    Last edited by Entombed Sh4dw; 04-27-2010 at 06:51 AM.

  19. #218
    iPhone? More like MyPhone NeptuneX3's Avatar
    Join Date
    Oct 2009
    Location
    Bangalore - India
    Posts
    179
    Thanks
    106
    Thanked 29 Times in 28 Posts

    i have iconoclasm working version 1.3..i haven't upgraded yet....(do i have to upgrade? - i think i shouldn't)

    cheers

  20. #219
    Quote Originally Posted by NeptuneX3 View Post
    i have iconoclasm working version 1.3..i haven't upgraded yet....(do i have to upgrade? - i think i shouldn't)

    cheers
    Keep 1.3 running for now. It works and doesnt have issues.

    EDIT: Dont go updating because of this but I just did some install tests of Eight OS with Iconoclasm 1.4-1 and Springback and had NO issues! No safe mode, no invisible icons. REALLY strange as I have racked my brain for 3 days on how to make Iconoclasm 1.4-1 work with my last theme iNXE as for some reason THAT is having issues... le sigh....
    Last edited by Entombed Sh4dw; 04-27-2010 at 07:47 AM.

  21. The Following User Says Thank You to Entombed Sh4dw For This Useful Post:

    NeptuneX3 (04-27-2010)

  22. #220
    Have you got the music widget working yet?

Page 11 of 100 FirstFirst ... 910111213 21 61 ... LastLast
Posting Permissions
  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •