Page 67 of 92 FirstFirst ... 17 576566676869 77 ... LastLast
Results 1,321 to 1,340 of 1830

Your favorite Apple, iPhone, iPad, iOS, Jailbreak, and Cydia site.


Thread: What are you doing right now??

  1. #1321
    Retired Moderator 2k1's Avatar
    Join Date
    Jan 2011
    Location
    Hammond Louisiana
    Posts
    34,050
    Thanks
    1,815
    Thanked 7,065 Times in 4,206 Posts

    Quote Originally Posted by Cowboy View Post
    HAha oh man i meant my wife's car but probably her as well
    Need help lemme know. With the oil that is

  2. #1322
    Super Galactic Moderator Orby's Avatar
    Join Date
    Aug 2010
    Location
    Omicron Persei Eight
    Posts
    5,851
    Thanks
    42
    Thanked 699 Times in 594 Posts

    Quote Originally Posted by Cowboy View Post
    I plan on doing my wife's this weekend.
    Quote Originally Posted by Cowboy View Post
    probably her as well
    Quote Originally Posted by blkcadi View Post
    Nice, time to put out huh?!
    Quote Originally Posted by 2k1 View Post
    Need help lemme know. With the oil that is
    ...

    Well, I'm out.


  3. The Following User Says Thank You to Orby For This Useful Post:

    Simon (05-30-2013)

  4. #1323
    Retired Moderator 2k1's Avatar
    Join Date
    Jan 2011
    Location
    Hammond Louisiana
    Posts
    34,050
    Thanks
    1,815
    Thanked 7,065 Times in 4,206 Posts

    No fun orby?

  5. #1324
    Orby come back!

  6. #1325
    Super Galactic Moderator Orby's Avatar
    Join Date
    Aug 2010
    Location
    Omicron Persei Eight
    Posts
    5,851
    Thanks
    42
    Thanked 699 Times in 594 Posts

    Quote Originally Posted by 2k1 View Post
    No fun orby?
    Nope. Absolutely none at all. -_-

    ()

    Quote Originally Posted by Cowboy View Post
    Orby come back!
    Only if there's cookies.
    Last edited by Orby; 05-28-2013 at 06:44 PM.

  7. #1326


    No cookies hopefully cupcakes will do

  8. #1327
    Retired Moderator 2k1's Avatar
    Join Date
    Jan 2011
    Location
    Hammond Louisiana
    Posts
    34,050
    Thanks
    1,815
    Thanked 7,065 Times in 4,206 Posts

    Some bright cherries right there.

  9. #1328
    Haha word

  10. #1329
    Retired Moderator 2k1's Avatar
    Join Date
    Jan 2011
    Location
    Hammond Louisiana
    Posts
    34,050
    Thanks
    1,815
    Thanked 7,065 Times in 4,206 Posts

    Me so tried think I'm gonna lay down. Rough day.

  11. #1330
    What you aren't watchin the live blogs of D11 with Tim Cook????

  12. #1331
    Retired Moderator 2k1's Avatar
    Join Date
    Jan 2011
    Location
    Hammond Louisiana
    Posts
    34,050
    Thanks
    1,815
    Thanked 7,065 Times in 4,206 Posts

    no wife is watching the voice and im falling asleep on the couch...

  13. #1332
    Well have a good nap

  14. #1333
    Retired Moderator 2k1's Avatar
    Join Date
    Jan 2011
    Location
    Hammond Louisiana
    Posts
    34,050
    Thanks
    1,815
    Thanked 7,065 Times in 4,206 Posts

    gonna kill some spam that ya found then bed

  15. #1334
    I do what i do lol

  16. #1335
    Retired Moderator 2k1's Avatar
    Join Date
    Jan 2011
    Location
    Hammond Louisiana
    Posts
    34,050
    Thanks
    1,815
    Thanked 7,065 Times in 4,206 Posts

    Found a big nest done with them now have about 6 more ips I got from ya. Gonna look at them tomorrow night.

    Good team work

  17. #1336

  18. #1337
    Retired Moderator 2k1's Avatar
    Join Date
    Jan 2011
    Location
    Hammond Louisiana
    Posts
    34,050
    Thanks
    1,815
    Thanked 7,065 Times in 4,206 Posts

    And done bed soon

  19. #1338
    Super Duper Moderator blkcadi's Avatar
    Join Date
    Aug 2008
    Location
     Valley of the Sun, ARIZONA ♥♥♥
    Posts
    32,282
    Thanks
    4,250
    Thanked 10,641 Times in 6,494 Posts

    true dat...


  20. #1339
    Livin the iPhone Life littlelisa63's Avatar
    Join Date
    Aug 2010
    Location
    Derby,U.K
    Posts
    2,345
    Thanks
    618
    Thanked 1,555 Times in 934 Posts

    Been to see my dad at the home bless him...can't believe he's gonna be 95 this year...and he always enjoys the cakes I bake him
    ImageUploadedByModMyi1370200134.607724.jpg

  21. #1340
    Retired Moderator 2k1's Avatar
    Join Date
    Jan 2011
    Location
    Hammond Louisiana
    Posts
    34,050
    Thanks
    1,815
    Thanked 7,065 Times in 4,206 Posts

    Looks like he's having a good time god bless


    Reading threw old staff threads

Page 67 of 92 FirstFirst ... 17 576566676869 77 ... LastLast
Posting Permissions
  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •