Page 277 of 317 FirstFirst ... 177 227 267275276277278279 287 ... LastLast
Results 5,521 to 5,540 of 6335

Your favorite Apple, iPhone, iPad, iOS, Jailbreak, and Cydia site.


Thread: Official NBA Thread

  1. #5521
    This has been a great playoff series other than the bulls losing rose and Noah
    Follow me @LoganWesterman

    Need Your iPhone Unlock Click HERE or Here
    Needs Your iPhone Fixed Pm Me!
    Have a question about Jailbreaking Pm Simon, Annie, Or just about any other member on here

  2. #5522
    chi-town fanatic! Paco's Avatar
    Join Date
    Feb 2011
    Location
    Chicago Illinois
    Posts
    1,437
    Thanks
    2
    Thanked 19 Times in 17 Posts

    Quote Originally Posted by locobans View Post
    ^^ I don't think Indy will win the Miami series....no sir!
    As far as LA goes... they need those bigs to start dunking when they close to the basket geez Gasol soft as f**k
    Thts how we bulls fans feel bout boozer

  3. #5523

  4. #5524
    Livin the iPhone Life celeron's Avatar
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    Puerto Rico
    Posts
    5,831
    Thanks
    51
    Thanked 340 Times in 323 Posts

    Agree. The 3rd quarter sucked for them.
    If my post was good, click the button in my post

    New to jailbreaking? Have a look at my Redsn0w Guide

  5. #5525
    Quote Originally Posted by Simon View Post
    Agreed. Even Bynum is a bit soft. I miss the shaq days where he would just power through defenders and throw it down like a man.
    So true man... I don't know why we shipped Odom out... he ain't **** now but we never should of got rid of him...
    Let's see what happens tonight!

    P.S: Boozer sucks!

  6. #5526
    Let's go OKC!!!
    Follow me @LoganWesterman

    Need Your iPhone Unlock Click HERE or Here
    Needs Your iPhone Fixed Pm Me!
    Have a question about Jailbreaking Pm Simon, Annie, Or just about any other member on here

  7. #5527
    Quote Originally Posted by Cowboy View Post
    Let's go OKC!!!
    Yup, chance to close it out at home.
    LA did what they do best which is fail to win the final two minutes. They've been doing that all season, it's nothing new.

  8. #5528
    2-3 wins the thunder have is because of Kobe not being able to close out the game

  9. #5529
    Super Galactic Moderator Orby's Avatar
    Join Date
    Aug 2010
    Location
    Omicron Persei Eight
    Posts
    5,754
    Thanks
    40
    Thanked 633 Times in 557 Posts

    Quote Originally Posted by Simon View Post
    You can stick a fork in the Clippers. They done.


    Quote Originally Posted by Cowboy View Post
    2-3 wins the thunder have is because of Kobe not being able to close out the game
    And the one loss is from Joey Crawford having an overzealous proclivity with handing out technical fouls.

    (I went there. Fine me too, Stern?)
    Last edited by Orby; 05-20-2012 at 01:24 AM.

  10. #5530
    Livin the iPhone Life celeron's Avatar
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    Puerto Rico
    Posts
    5,831
    Thanks
    51
    Thanked 340 Times in 323 Posts

    -imageuploadedbymodmyi1337568003.779979.jpg

    Lol
    If my post was good, click the button in my post

    New to jailbreaking? Have a look at my Redsn0w Guide

  11. #5531
    LA teams seem to be forth quarter choke artist. Clippers out. Spurs swept them and hopefully tomorrow night thunder win at home against the lakers
    Follow me @LoganWesterman

    Need Your iPhone Unlock Click HERE or Here
    Needs Your iPhone Fixed Pm Me!
    Have a question about Jailbreaking Pm Simon, Annie, Or just about any other member on here

  12. #5532
    Superbad Modder-ator Simon's Avatar
    Join Date
    Nov 2007
    Location
    Bermuda
    Posts
    46,789
    Thanks
    7,002
    Thanked 15,562 Times in 7,112 Posts

    Thunder are gonna blow out Lakers tonight. Lakers always give up in these situations. I'm calling at least a 20 point loss.

    Series is gonna end how it started.
    Gotta give it to my Lakers though. They put up a damn good fight and if not for a few ill-timed turnovers could VERY easily be up 3-1 right now. That's the way it goes though. Thunder are the better team.

  13. #5533
    Quote Originally Posted by Simon View Post
    Thunder are gonna blow out Lakers tonight. Lakers always give up in these situations. I'm calling at least a 20 point loss.

    Series is gonna end how it started.
    Gotta give it to my Lakers though. They put up a damn good fight and if not for a few ill-timed turnovers could VERY easily be up 3-1 right now. That's the way it goes though. Thunder are the better team.
    So true... LA has no way one to guard westbrook... Artest can guard durant yeah but who fanna guard westbrook? they put Kobe on him and I seen a few times when westbrook flew by him and he just stared at him lol can't do **** bro... we'll be back next year!

  14. #5534
    Superbad Modder-ator Simon's Avatar
    Join Date
    Nov 2007
    Location
    Bermuda
    Posts
    46,789
    Thanks
    7,002
    Thanked 15,562 Times in 7,112 Posts

    And that's all she wrote. Feel better this year than I did last year. Don't like Dallas. Hopefully OKC can beat the Spurs now (never liked them lol).

  15. #5535
    chi-town fanatic! Paco's Avatar
    Join Date
    Feb 2011
    Location
    Chicago Illinois
    Posts
    1,437
    Thanks
    2
    Thanked 19 Times in 17 Posts

    Not sure if u seen this tweet but its currently a TT in twitter. LMFAO!!
    Attached Thumbnails Attached Thumbnails -imageuploadedbymodmyi1337668840.459597.jpg  

  16. #5536

  17. #5537
    Having to wait till Sunday to watch the OKC/SAS series blows.
    I agree w/ Chuck, whoever wins this series will win the title.

  18. #5538

  19. #5539
    Livin the iPhone Life celeron's Avatar
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    Puerto Rico
    Posts
    5,831
    Thanks
    51
    Thanked 340 Times in 323 Posts

    Nooo Pacers
    If my post was good, click the button in my post

    New to jailbreaking? Have a look at my Redsn0w Guide

  20. #5540
    Alright spurs, 7 more to go.

Page 277 of 317 FirstFirst ... 177 227 267275276277278279 287 ... LastLast
Posting Permissions
  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •