Your favorite Apple, iPhone, iPad, iOS, Jailbreak, and Cydia site.


Thread: The randomly off topic thread

  1. #64241
    Damn kids and their damn bikes.

  2. #64242
    Super Duper Moderator blkcadi's Avatar
    Join Date
    Aug 2008
    Location
     Valley of the Sun, ARIZONA ♥♥♥
    Posts
    31,196
    Thanks
    3,922
    Thanked 10,193 Times in 6,207 Posts

    That was an awesome vid, those guys haz skillz.

  3. #64243
    U guys should check my youtube video ( if u wanna see some skills ) btw its a school project that im doing read the description for more info and maybe help a little

    http://m.youtube.com/watch?v=caW_e-DH4Xs

  4. #64244
    Sug Luv Super Moderator 2k1's Avatar
    Join Date
    Jan 2011
    Location
    Hammond Louisiana
    Posts
    34,059
    Thanks
    1,815
    Thanked 7,065 Times in 4,206 Posts

    Video pretty cool.

  5. #64245
    Thanks (if you're talking about my vid ) and btw you can try to post how many times you've seen the message it is optional though it would help me a lot

  6. #64246
    Sug Luv Super Moderator 2k1's Avatar
    Join Date
    Jan 2011
    Location
    Hammond Louisiana
    Posts
    34,059
    Thanks
    1,815
    Thanked 7,065 Times in 4,206 Posts

    Ill take a better look at it when I git to work.

  7. #64247
    Quote Originally Posted by 2k1 View Post
    Ill take a better look at it when I git to work.
    Thanks

  8. #64248
    Sug Luv Super Moderator 2k1's Avatar
    Join Date
    Jan 2011
    Location
    Hammond Louisiana
    Posts
    34,059
    Thanks
    1,815
    Thanked 7,065 Times in 4,206 Posts

    Welcome

  9. #64249

  10. #64250
    Sug Luv Super Moderator 2k1's Avatar
    Join Date
    Jan 2011
    Location
    Hammond Louisiana
    Posts
    34,059
    Thanks
    1,815
    Thanked 7,065 Times in 4,206 Posts

    That video is crazy. Especially that one guy jumping in the water had to hurt

  11. #64251
    Quote Originally Posted by Simon View Post
    Why do I want popcorn all of a sudden
    Hahaha... Was it hard to read it and when did u start noticing it? Btw thanks coz your feedback will really help me

  12. #64252
    Superbad Modder-ator Simon's Avatar
    Join Date
    Nov 2007
    Location
    Bermuda
    Posts
    46,781
    Thanks
    6,981
    Thanked 15,546 Times in 7,107 Posts

    Wasn't hard to read when I saw it. I did only see it once though.

  13. #64253
    Quote Originally Posted by Simon View Post
    Wasn't hard to read when I saw it. I did only see it once though.
    Wow thats great... Considering it passes 31 times

  14. #64254
    Superbad Modder-ator Simon's Avatar
    Join Date
    Nov 2007
    Location
    Bermuda
    Posts
    46,781
    Thanks
    6,981
    Thanked 15,546 Times in 7,107 Posts

    Just rewatched it and saw it a lot more. First time at 24 sec mark.

    That'll teach me watching it when I first wake up lol.

  15. #64255
    Sug Luv Super Moderator 2k1's Avatar
    Join Date
    Jan 2011
    Location
    Hammond Louisiana
    Posts
    34,059
    Thanks
    1,815
    Thanked 7,065 Times in 4,206 Posts

    I seen it the first time at 20 seconds and counted about 20 more.

  16. #64256
    Super Duper Moderator blkcadi's Avatar
    Join Date
    Aug 2008
    Location
     Valley of the Sun, ARIZONA ♥♥♥
    Posts
    31,196
    Thanks
    3,922
    Thanked 10,193 Times in 6,207 Posts

    Awesome vid, saw it a few times too, love that crazy Xtreme stuff.

  17. #64257
    Quote Originally Posted by blkcadi View Post
    Awesome vid, saw it a few times too, love that crazy Xtreme stuff.
    What about the messages

  18. #64258
    Super Duper Moderator blkcadi's Avatar
    Join Date
    Aug 2008
    Location
     Valley of the Sun, ARIZONA ♥♥♥
    Posts
    31,196
    Thanks
    3,922
    Thanked 10,193 Times in 6,207 Posts

    Yes, saw it a few times, had to re-watch it and saw a ton, not sure I would have if I wasn't looking for them. doh...............

  19. #64259
    Just finished up filing my taxes. Step closer to be debt free. Granted I am not counting my house.

    Super happy tho. Now to crack open a beer and relax before bed.

    Night y'all
    Follow me @LoganWesterman

    Need Your iPhone Unlock Click HERE or Here
    Needs Your iPhone Fixed Pm Me!
    Have a question about Jailbreaking Pm Simon, Annie, Or just about any other member on here

  20. #64260
    I'm not watching the Super Bowl, so I was pretty disappointed to learn that only half the lights went out.

Page 3213 of 3471 FirstFirst ... 2213 2713 3113 3163 320332113212321332143215 3223 3263 3313 ... LastLast
Posting Permissions
  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •