+ Reply

Your favorite Apple, iPhone, iPad, iOS, Jailbreak, and Cydia site.


Thread: The randomly off topic thread

is a discussion within the

Chit Chat

forums, a part of the

ModMyi

section;
What would really suck is if SB showed up tomorrow and blew right past me again lol.
...
  1. #48701
    Superbad Modder-ator Simon's Avatar
    Join Date
    Nov 2007
    Location
    Bermuda
    Posts
    46,354
    Thanks
    6,724
    Thanked 15,053 Times in 6,933 Posts

    What would really suck is if SB showed up tomorrow and blew right past me again lol.

  2. #48702
    Theme Creator PathKiller29's Avatar
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    file://
    Posts
    3,597
    Thanks
    164
    Thanked 1,217 Times in 588 Posts

    even better


    The randomly off topic thread-screen-shot-2011-10-01-11.02.00-pm.png

    Quote Originally Posted by Simon View Post
    What would really suck is if SB showed up tomorrow and blew right past me again lol.
    lol maybe thats why Cow is texting him ..

  3. #48703
    Superbad Modder-ator Simon's Avatar
    Join Date
    Nov 2007
    Location
    Bermuda
    Posts
    46,354
    Thanks
    6,724
    Thanked 15,053 Times in 6,933 Posts

    Damn, gone minus on me now

  4. #48704
    Super Moderator Cowboy's Avatar
    Join Date
    Apr 2009
    Location
    Owasso,OK
    Posts
    30,669
    Thanks
    1,049
    Thanked 3,865 Times in 2,205 Posts

    No not at all and I think you will be ok Simon
    Follow me @LoganWesterman

    Need Your iPhone Unlock Click HERE or Here
    Needs Your iPhone Fixed Pm Me!
    Have a question about Jailbreaking Pm Simon, Annie, Or just about any other member on here

  5. #48705
    Superbad Modder-ator Simon's Avatar
    Join Date
    Nov 2007
    Location
    Bermuda
    Posts
    46,354
    Thanks
    6,724
    Thanked 15,053 Times in 6,933 Posts

    Quote Originally Posted by PathKiller29 View Post


    lol maybe thats why Cow is texting him ..
    Lol, better not be

  6. #48706
    Theme Creator PathKiller29's Avatar
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    file://
    Posts
    3,597
    Thanks
    164
    Thanked 1,217 Times in 588 Posts

    Quote Originally Posted by Simon View Post
    Damn, gone minus on me now
    hehe

  7. #48707
    Superbad Modder-ator Simon's Avatar
    Join Date
    Nov 2007
    Location
    Bermuda
    Posts
    46,354
    Thanks
    6,724
    Thanked 15,053 Times in 6,933 Posts

    Quote Originally Posted by Cowboy View Post
    No not at all and I think you will be ok Simon
    Ya. SB still seems pretty busy. He hasn't even been on twitter much lately.

    Doesn't really matter. It is fun though

  8. #48708
    Super Moderator Cowboy's Avatar
    Join Date
    Apr 2009
    Location
    Owasso,OK
    Posts
    30,669
    Thanks
    1,049
    Thanked 3,865 Times in 2,205 Posts

    I like the race
    Follow me @LoganWesterman

    Need Your iPhone Unlock Click HERE or Here
    Needs Your iPhone Fixed Pm Me!
    Have a question about Jailbreaking Pm Simon, Annie, Or just about any other member on here

  9. #48709
    Theme Creator PathKiller29's Avatar
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    file://
    Posts
    3,597
    Thanks
    164
    Thanked 1,217 Times in 588 Posts

    Quote Originally Posted by Cowboy View Post
    Hmm idk let me think on it
    anythin?

  10. #48710
    Superbad Modder-ator Simon's Avatar
    Join Date
    Nov 2007
    Location
    Bermuda
    Posts
    46,354
    Thanks
    6,724
    Thanked 15,053 Times in 6,933 Posts

    Looks like everyone ditched the celebration lol.
    Oh well, I'm out too. Night fellas, thx for helping me out

  11. #48711
    Theme Creator PathKiller29's Avatar
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    file://
    Posts
    3,597
    Thanks
    164
    Thanked 1,217 Times in 588 Posts

    Quote Originally Posted by Simon View Post
    Looks like everyone ditched the celebration lol.
    Oh well, I'm out too. Night fellas, thx for helping me out
    lousy b*tches....

  12. #48712
    Super Moderator Cowboy's Avatar
    Join Date
    Apr 2009
    Location
    Owasso,OK
    Posts
    30,669
    Thanks
    1,049
    Thanked 3,865 Times in 2,205 Posts

    Nite Simon (post whore king)
    Follow me @LoganWesterman

    Need Your iPhone Unlock Click HERE or Here
    Needs Your iPhone Fixed Pm Me!
    Have a question about Jailbreaking Pm Simon, Annie, Or just about any other member on here

  13. #48713
    Theme Creator PathKiller29's Avatar
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    file://
    Posts
    3,597
    Thanks
    164
    Thanked 1,217 Times in 588 Posts

    damn all yall profiles suck..
    im the only one with a pimpin profile...

  14. #48714
    Superbad Modder-ator Simon's Avatar
    Join Date
    Nov 2007
    Location
    Bermuda
    Posts
    46,354
    Thanks
    6,724
    Thanked 15,053 Times in 6,933 Posts

    I shall wear the crown with honor

    Quote Originally Posted by PathKiller29 View Post
    damn all yall profiles suck..
    im the only one with a pimpin profile...
    I know. I haven't had a chance to play with all the new customizations yet.

  15. #48715
    Theme Creator PathKiller29's Avatar
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    file://
    Posts
    3,597
    Thanks
    164
    Thanked 1,217 Times in 588 Posts

    Quote Originally Posted by Simon View Post
    I shall wear the crown with honor
    just know the words post and king are smallest on the crown, while the word WHO*RE is written as large as possible...

  16. #48716
    Superbad Modder-ator Simon's Avatar
    Join Date
    Nov 2007
    Location
    Bermuda
    Posts
    46,354
    Thanks
    6,724
    Thanked 15,053 Times in 6,933 Posts

    I'm cool with that

  17. #48717
    Theme Creator PathKiller29's Avatar
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    file://
    Posts
    3,597
    Thanks
    164
    Thanked 1,217 Times in 588 Posts

    Quote Originally Posted by Simon View Post
    I'm cool with that
    u beat ur goal...
    now its my turn


    almost there...
    BTW thats not a screen shot

  18. #48718
    2k1
    2k1 is offline
    Sug Luv Super Moderator 2k1's Avatar
    Join Date
    Jan 2011
    Location
    Hammond Louisiana
    Posts
    34,051
    Thanks
    1,815
    Thanked 7,062 Times in 4,204 Posts

    Back at home. Good night sushi was good beer was better

    Drank to Many redbulls to go to sleep blah

    Looks like party is dead now everyone gone
    Last edited by 2k1; 10-01-2011 at 10:09 PM.

  19. #48719
    Super Moderator Cowboy's Avatar
    Join Date
    Apr 2009
    Location
    Owasso,OK
    Posts
    30,669
    Thanks
    1,049
    Thanked 3,865 Times in 2,205 Posts

    Quote Originally Posted by PathKiller29 View Post
    damn all yall profiles suck..
    im the only one with a pimpin profile...
    i did a little something to mine lol
    Follow me @LoganWesterman

    Need Your iPhone Unlock Click HERE or Here
    Needs Your iPhone Fixed Pm Me!
    Have a question about Jailbreaking Pm Simon, Annie, Or just about any other member on here

  20. #48720
    2k1
    2k1 is offline
    Sug Luv Super Moderator 2k1's Avatar
    Join Date
    Jan 2011
    Location
    Hammond Louisiana
    Posts
    34,051
    Thanks
    1,815
    Thanked 7,062 Times in 4,204 Posts

    Looks good bro

    How ya make that apple?
    Last edited by 2k1; 10-01-2011 at 10:36 PM.

Posting Permissions
  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts