• Your favorite

    Apple

    ,

    iPhone

    ,

    iPad

    ,

    iOS

    ,
    Jailbreak
    , and
    Cydia
    site.
  • Launching Safari on an Unactivated Phone
    "UnactivatedSafari
    Run Safari without activation. Works on 1.1.1 phones too!
    Launching Safari on unactivated iPhone

    Info from: Gricko666 & pilot1

    enter *#307# press call, now use the back button on the top of your screen to remove *#307# , now enter 0 , press call, press answer, press hold, press decline. And you get to the contact list. And thereafter every time you push the homebutton you just slide the "emergency call" slide, then enter 0 , press call, press hold, press decline
    Push contacts, end call and you get called again, this time hit decline and you access one of menus with favorites, you can edit contacts, do a test ride on keyboard, take photos etc.
    Now edit a new contact and type in a web-address
    When you tap the address safari opens but only displays an error saying that it cannot access the website, it also looks like safari freezes up.
    Now press the home button, and for a split second the iPhone shows a screen where you can select wi-fi networks. Now you have to be really quick and select a network before the phone freezes.
    Next you get Back to the "emergency call page" and every on screen button has frozen so the only thing you can do is turn off the phone.
    Turn the iPhone off then on again
    Now you can go back to the contact list by Dialing 0, push call, then answer, then contacts, then hit that web address you typed in."


    hackint0sh
    This article was originally published in forum thread: Launching Safari on an Unactivated Phone started by Kyle Matthews View original post
    Comments 21 Comments
    1. discostar's Avatar
      discostar -
      ... Then press Up, Down, Left, Right, A, B, START and you'll hear a sound. Then you can choose any level and get unlimited ammo!
    1. Mookie469's Avatar
      Mookie469 -
      Quote Originally Posted by discostar View Post
      ... Then press Up, Down, Left, Right, A, B, START and you'll hear a sound. Then you can choose any level and get unlimited ammo!
      ^^^^LOL^^^^
    1. way2evil's Avatar
      way2evil -
      all that does on my phone is make it crazy. i hit dial and it says please wait, then a number "1" calls and keeps calling
    1. xxjoebreadxx's Avatar
      xxjoebreadxx -
      Wow, Thats insane.
    1. Eurisko's Avatar
      Eurisko -
      What are the steps for it to make you coffee in the morning?
    1. JedixJarf's Avatar
      JedixJarf -
      Quote Originally Posted by Eurisko View Post
      What are the steps for it to make you coffee in the morning?
      Seriously.
    1. aziatiklover's Avatar
      aziatiklover -
      Quote Originally Posted by discostar View Post
      ... Then press Up, Down, Left, Right, A, B, START and you'll hear a sound. Then you can choose any level and get unlimited ammo!
      lmfao
    1. eg6motion's Avatar
      eg6motion -
      OMG, unlimited ammo ROFL...think I pee'd a little on that joke haha
    1. TweegyBlink's Avatar
      TweegyBlink -
      Quote Originally Posted by discostar View Post
      ... Then press Up, Down, Left, Right, A, B, START and you'll hear a sound. Then you can choose any level and get unlimited ammo!
      LOL OMG i can't stop laughing that's funny...
    1. brand1130's Avatar
      brand1130 -
      Any chance using this method to goto http://jailbreak.toc2rta.com will allow you to completely bypass activation and jailbreak?
    1. absolutchrys's Avatar
      absolutchrys -
      Quote Originally Posted by discostar View Post
      ... Then press Up, Down, Left, Right, A, B, START and you'll hear a sound. Then you can choose any level and get unlimited ammo!
      LMFAO...that's great...how did this guy figure this out?...seriously?

      Anybody interested in buying an iphone that used to be bricked but now everything wirhds except for the phone feature?
    1. Napoleon_PhoneApart's Avatar
      Napoleon_PhoneApart -
      Quote Originally Posted by discostar View Post
      ... Then press Up, Down, Left, Right, A, B, START and you'll hear a sound. Then you can choose any level and get unlimited ammo!
      Damn -- I just got extra lives...
    1. Bill69's Avatar
      Bill69 -
      hahahah way too much work for just that... get an ipod touch if you dont want to buy the iphone plan
    1. denmer_99's Avatar
      denmer_99 -
      lol!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      come eg6motiom sense of humor!!!!!!!!!!!!!!!lol!!!!!!!!!
    1. Jim Shoe's Avatar
      Jim Shoe -
      As far as I know, this would allow you to jailbreak. But activating after that I don't know. Someone probably needs to fix the activation programs out there to work with 1.1.1.
    1. pcuserforever's Avatar
      pcuserforever -
      Son, Are You On Drugs?
    1. TRON's Avatar
      TRON -
      Really, how was this figured out? That's AWESOME!
    1. yowiphone's Avatar
      yowiphone -
      thats cool
    1. kingskid07's Avatar
      kingskid07 -
      Quote Originally Posted by discostar View Post
      ... Then press Up, Down, Left, Right, A, B, START and you'll hear a sound. Then you can choose any level and get unlimited ammo!
      LOLOLOL... Almost the old Contra code (just that it's "up up, down down, left right, left right, B,A,B, Select Start) It's amazing what is still in your head after about 17 or 18 years... LOL!!
    1. Kyle Matthews's Avatar
      Kyle Matthews -
      Check my sig. That might have jogged his memory.