• Your favorite

    Apple

    ,

    iPhone

    ,

    iPad

    ,

    iOS

    ,
    Jailbreak
    , and
    Cydia
    site.
  • The Rumor Wagon Rolls Out the 1.1.3 Update
    According to CNet France we can all expect version 1.1.3 to be released by the end of the week.

    What is it supposed to include?
    • a dictaphone (i.e. voicenotes)
    • disk mode storage (like all the ipods -- should have been there from the beginning)
    • The normal array of anti modder updates setting everyone back for a week and just cause a headache.
    thanks Great_Pumpkin
    This article was originally published in forum thread: The Rumor Wagon Rolls Out the 1.1.3 Update started by Cody Overcash View original post
    Comments 154 Comments
    1. yowiphone's Avatar
      yowiphone -
      1.1.2 is gonna come out in a few days i can feel it becasue IPSF said they already found an unlock for OTB 1.1.2 iphones. So the free unlock is just around the corner.


      http://www.iphoneunlocked.eu/
    1. dirtyu's Avatar
      dirtyu -
      Quote Originally Posted by Jobs View Post
      Ok Problem with everyone saying "where is the update???"

      "According to various rumors, it's next Saturday that should leave the new firmware of the iPhone. This version 1.1.3 provides two major innovations: dictaphone function and the ability to use the telephone as an Apple hard drive."

      it's next saturday this artical was written on the 4th of december last time i checked if it was going to be today ( Saturday ) the artical would have stated "this saturday" so we should expect the update NEXT saturday the 15th!
      congrats. now your full of isht too.
    1. yowiphone's Avatar
      yowiphone -
      Lol^^
    1. Turbo's Avatar
      Turbo -
      I'm predicting the 1.1.3 update will happen probably a few days before or after MWSF... if it doesn't happen before Christmas that is.
    1. yowiphone's Avatar
      yowiphone -
      Lets all hope^^

      Man where gonna need a miracle to unlock this 1.1.2 firmware.
    1. DVB+'s Avatar
      DVB+ -
      Quote Originally Posted by yowiphone View Post
      Lets all hope^^

      Man where gonna need a miracle to unlock this 1.1.2 firmware.
      Christmas is all about miracles !!! .....so if you belive it will come if not then we get one of thoose sim condoms and we good to go.
    1. yowiphone's Avatar
      yowiphone -
      Quote Originally Posted by DVB+ View Post
      Christmas is all about miracles !!! .....so if you belive it will come if not then we get one of thoose sim condoms and we good to go.
      Yeah agree.
    1. z0mgitsryan's Avatar
      z0mgitsryan -
      Lol
    1. yowiphone's Avatar
      yowiphone -
      1.1.3. :d
    1. theone77's Avatar
      theone77 -
      Quote Originally Posted by straightryder View Post
      I THINK SO..... I think very... very... very so.

      I wonder what the message will be?

      DEV TEAM: MERRY UNLOCK 1.1.2 "Now SHUT THE FCUK UP STOP YOUR ******** WE DID IT". YOU HAPPY!!!!
      MODS PLEASE WATCH THIS MESSAGES
    1. yowiphone's Avatar
      yowiphone -
      THERE is only gonna be 1.1.3 once 1.1.2 gets unlocked.
    1. Turbo's Avatar
      Turbo -
      Quote Originally Posted by yowiphone View Post
      THERE is only gonna be 1.1.3 once 1.1.2 gets unlocked.
      nah I don't think this is true. The only reason Apple gives a damn about people unlocking etc is probably due to ATT's side. I mean they've sold the hardware, they already have the money, anything else is just a monthly benefit from ATT from subscribers.

      Apple will still roll out updates regularly, especially since MacWorld is coming up soon, and the SDK is due to launch in Feb, they better step their game up.
    1. yowiphone's Avatar
      yowiphone -
      Quote Originally Posted by Turbo View Post
      nah I don't think this is true. The only reason Apple gives a damn about people unlocking etc is probably due to ATT's side. I mean they've sold the hardware, they already have the money, anything else is just a monthly benefit from ATT from subscribers.

      Apple will still roll out updates regularly, especially since MacWorld is coming up soon, and the SDK is due to launch in Feb, they better step their game up.
      Well lets hope the update comes after i get another iphone next week.

      Don't wanna have another unlocking drama.
    1. Kyle Matthews's Avatar
      Kyle Matthews -
      Yah this thread now has NOTHING to do with the 1.1.3 update. It has been thoroughly trashed, and is now closed.